Zooplus reviews

Zooplus reviews

8.1

Nem bestilling, gode rabatter, og billige vare.

Hurtig levering, foder til gode priser og nem bestilling.
Klart anbefalelsesværdigt.

ich find den Service bei Zooplus sehr gut und die angebote sind super.
lieferung ist günstig und schnell
einfach supi

Billig og hurtig levering

Kæmpe udvalg af artikler til katte. Og det en pæn slat billigere end i DK.
Det tager sjældent mere end 3 dage for levering, og oftest kun to.
Kan klart anbefales.

Billigt

Køber Marcus muhle hundefoder til mine 2 hunde. Og får 30kg til under 500kr og tager 2-3 dage max, så det leveret.

Så kan helt klart anbefales, god service og hurtig levering og samtidig meget billigt så bare kom i gang :0)

Ubegribelig god kundeservice!

Jeg har handlet hos zooplus en del gange, både fra den danske og den tyske side. Og jeg bliver konstant overvældet over hvor godt de behandler deres kunder! Jeg handler stort set kun fra den tyske hjemmeside nu, da alting er billigere, og alligevel sendes fra samme lager, som når der bestilles fra den danske. Og så svarer kundeservice altid inden for få timer. Når jeg handler hos zooplus, så føler jeg altid at jeg som kunde er 100 procent i fokus. Jeg elsker zooplus.de!

Har nu købt ved dem 2 gange, begge gange forløb alt perfekt.

Another chance

After a horrible experience with Zooplus I gave them another chance. This time everything was perfect. The order was very big but was delivered 2 days after. And nothing was missing or broken like last time.

4 stars for the combined experiences.

Super udvalg, kundeservice, alting !

Virkelig alsidigt udvalg, super kundeservice, kvaliteten er i orden ! Ha virkelig kun godt at sige om denne virksomhed !

Billigt og service i top

Handler kattemad og grus og div andre katteting som er meget billiger på siden end andre steder.
Har prøvet at få tilsendt en forkert vare, og der var ingen problemer med at få den byttet uden det kostede ekstra. De fik enddaGLS til at hente pakken der skulle retur, hos mig

God webshop

Der er et kæmpe udvalg, en god pointshop og gode tilbud på foder og tilbehør til hunde.

Jeg har haft lidt bøvl med leverancen, hvor pakken blev taget tilbage til transit eller hvad de kaldte det. Så skulle jeg selv hente foder 50 km væk eller være hjemme hele dagen fra 9-16 for at få mit foder.

Havde ellers fået at vide, at jeg bare kunne sætte en seddel på døren om hvor pakken kunne stilles, hvis jeg lige var gået et øjeblik.

Men bortset fra det med leverancen, kan jeg kun anbefale firmaet.

Altid en fornøjelse!

Jeg handler altid foder og udstyr til mine dyr, hos Zooplus.de, og det er altid en fornøjelse!
Jeg har aldrig haft problemer med dem. Altid en hurtig levering, og hvis noget har været i stykker, så har de taget det tilbage uden nogen tøven.
Der er billige priser, og god kvalitet, og det hele er bare super og i top!
Har lige bestilt 20kg kattefoder og 15kg hundefoder, og fik det hele afsendt indenfor 4 timer, og leveret indenfor lidt under 2 døgn, så jeg har absolut kun godt at sige.

altid en fornøjelse

Har bestilt mange produkter på hjemmesiden og bestiller altid kattemad her. Prisen er god, porto næsten gratis og fin betjening.

Helt iorden

Vi bestilte 20 kg. kattemad hos zooplus, som desværre blev væk i posten. Vi fik dog ret hurtigt efter et par mails frem og tilbage sendt noget helt nyt afsted, og det ankom i god behold. Så fin service :-)

Stakkels GLS!

Jeg har idag modtaget 64 kg kaninfoder fra Zooplus, købt via firmaets tyske hjemmeside, som bestemt ikke er sværere at benytte end den danske.

Og hvorfor har jeg så brugt den tyske?

Jo, det skyldes at den tyske tilbyder op til 60 procent mere indhold for det samme beløb. Så et godt råd fra mig skal være at benytte det tyske firmas, tyske hjemmeside....

Så jeg vil gerne undskylde overfor Daniel og hans kollegaer hos GLS, de kan nemt ende med at få ondt i ryggen. Beklager dybt. ;-)

Fantastisk og BILLIGT!

Jeg har bestilt kattelegetøj, kradsetræ m.m inde på zooplus.de og de er simpelthen så billige og kvaliteten er helt i top!
Hver gang jeg har bestilt, har varen levet op til mine forventninger :)
Anbefaler altid den side til mennesker med kæledyr.

immer gut

riesen Portfolio, guter Service, weiter so!

VG Reiner Prohaska

Kan kun anbefales

Har nu troligt hver månede de sidste 6 år, bestilt foder, udstyr osv hos dem, aldrig har jeg været skuffet.

Engang var der en fejl på en af sækkende, de sendte blot en anden - vil og kan klart anbefale dem.

schlechter Kundenservice Zooplus in den Niederlanden

Een order geplaatst via Zooplus.nl. Tijden de registratie was mijn huisnummer niet vermeld. Zo ook niet op de doos. Meederdere keren Zooplus gemailt en kreeg geen antwoord. gelukkig kon ik het pakketje onderscheppen omdat ik de postbode toevallig tegenkwam. Je zult het niet geloven. Toen ineens de status op afgeleverd stond kreeg ik wel ineens antwoord en zelfs op zaterdag. Wellicht is bij de meeste van jullie wel opgevallen dat als je zooplus mailt dat de medewerkes nooit hun naam zullen vermelden in hun mail. Alleen bij lang aandringen zal een enkel dat doen. Schijnbaar hebben ze wat te verbergen. wat ook keer op keer opvalt dat de oude headers van de mailtjes steeds maar verwijdert worden. Als gevolg daarvan krijg je vaak raarre antwoorden die niet aansluiten op je vraag aan zooplus. Bellen naar de klantenservice heeft ook geen horen, de meeste die daar aan de telefoon hangen zijn zo te zien oostblokkers die slecht engels spreken en als het dan effe te moeilijk word zomaar de telefoon word neergelegt. Zooplus is goedkoop alleen het risico je geld te verliezen bij een fout is ook groot.

Zooplus Ware, Preis, Leistung, Service einfach TOP

Zooplus war die letzten 11 Jahre meine andauernde Anlaufstelle. Sehr herausragend in Sachen Sortiment, ab 19 Euro kostenloser Versand, der auch noch in 2 Tagen angeliefert wird. Man sammelt automatisch Prämienpunkte, die man z.B. für Hundespielzeug einlösen kann, weil der kleine ist doch so arm, der hat viel zu wenig davon, so kucken sie zumindest. Viele Aktionen wie Sonderangebote, kostenlose Artikel, neue Produkte, einen zooplus Tierarzt, der einem helfen kann. Alles in allem, was will ein zufriedener Kunde mehr.

slecht, niet klantvriendelijk, Slecht management,

Paar dagen geleden een Co2 set bestelt. Ging soepel en had al snel de track en trace code. Volgende dag had ik het binnen. Zoals we allemaal weten is bij dit soort bedrijven de eerste order altijd snel en netjes geleverd. Nu kom ik bij mijn 2e order.Op 23-8-2012 bestelt een JBL co2 fles. Zoals verwacht ging het helemaal fout bij mijn 2e order wat ik ook wel verwacht had. Voor de mensen die het nog niet weten is dat zooplus hun handel opslaat bij Rhenus logistics in Tilburg en deze verwerken het ook. Netjes mijn track en trace code ontvangen. Volgende dag status stond nog steeds op "zending voorbereiden" Onderzoek met PostNL ingesteld. Ik werd terug gebeld door PostNl en het pakketje is vergeten en of niet meegegeven aan de PostNL Bezorger. Ik mailen naar de klantenservice, deze meneer of mevrouw beweerde dat PostNL een vertraging had in het systeem, wat uiteraard niet zo was en dat heeft PostNL bevestigt. Dus ik bellen met customer service in duitsland.

Nu begint de ellende pas!. De mevrouw die ik aan de lijn had sprak slecht Engels even later deed ik mijn verhaal en er werd zomaar opgehangen. Dus ik weer terug bellen en een andere mevrouw aan de telefoon beweerde op een onbeschoft toon dat de verbinding zomaar verbroken was. Leuke is dat ze niet weten dat Rhenus logitic gewoon het pakketje vergeten was mee te geven aan PostNL. Ze blijven maar volhouden order is "DISPATCH" Jah zo staat het in het systeem. Maar in werkelijkheid is het heel anders. Ik heb zo het idee dat het oostblokker zijn die de telefoon opnemen, dit zo te horen aan hun slechte engels en accent

Wat ook opgevallen is dat als je zooplus mail op het Nederlandse email adres is dat ze altijd de oude headers verwijderen en nooit een volledige naam bij vermelden met wie nu gemailt heeft. Het is namelijk altijd "uw service-team van zooplus" (makkelijke manier om jezelf in te dekken").Ik weet niet hoe groot het team is, later is gebleken de persoon die in het Nederlands terug mailt gewoon thuis zit te mailen. Dit noemde ze zogenaamd een "Home office". Ik heb meneer of mevrouw die mij mailde al meerdere keren gevraagt om hem of haar volledige naam te vermelden in de mail en de oude headers te laten staan. je ziet heel vaak dat ze een verkeerd antwoord geven dat niet met je vraag te maken heeft. Dit omdat ze de vraag niet goed lezen en niet terug kunnen lezen omdat ze deze verwijdert hebben.

Het leuke is dat je altijd aan het einde van de mail regelmatig het volgende ziet staan : "Wij werken er voortdurend aan om onze klanttevredenheid te verbeteren. Uw tip is daarom zeer waardevol voor ons."

Helaas heb ik gemerkt dat ze er niks mee doen!.

ZooPlus is niet meer mijn eerste keus. Kleinere orders zijn te overzien. Grotere orders raad ik hier niemand wat te bestellen.

Ik heb ondertussen het management weten te bereiken in Duitsland van zooplus. Ook ik vind dat ze het daar horen te weten wat hier in Nederland gebeurt met orders en hoe er word om gegaan met klanten.

1 plus punt is dat de pakketjes heeeeel netjes verpakt worden. Dit zie je echt nergens zo netjes. Dit is ook het enigste positieve wat ik kan vertellen (Word door rhenus logistics verpakt niet door hun eigen personeel)

Shandalig dat ze een klantenservice hebben die alleen engels praten. Opzicht is het engels geen probleem, het word alleen moeilijk als de medewerkers van zooplus slecht engels spreken. Heb meer het idee dat ze gewoon wat oostblokker uit polen of bulgarije ingehuurd hebben. Dit is ook te horen aan het accent die je hoort aan de telefoon.

Ik heb het pakketje uiteindelijk op 25-8-2012 ontvangen.

Wat ook opvalt aan de mailtjes is dat de Nederlandse medewerkers nooit hun naam bij de mailtjes vermelden en altijd de oude headers verwijderen. Als gevolg van het verwijderen van de header antwoorden ze op iets wat niet direct met je vraag te maken heeft. Zo te zien zijn ze ook nog bang dat de klant een klacht indiend onder hun naam en of wat te verbergen hebben. Wat veel mensen ook niet weten is dat er gewoon uit huis word gemailt, dat noemen ze dus een "home office"

Is Zooplus your company?

Zooplus Details

zooplus - Ihr Haustiershop im Internet: Tierbedarf und Tiernahrung. Über 7.000 Markenprodukte an Tierbedarf. Tierfutter und Tierzubehör wie z.B. Tierbedarf, Hundefutter, Katzenfutter, Kratzbaum, Kaninchenstall, Hasenstall, Hundezubehör, Katzenzubehör.

Visit Zooplus