Zoosk reviews

Zoosk reviews

Very low
1.3

Dårlig hjemmeside!

Fusker hjemmeside de siger det er så godt og mød en masse andre singler og få god kontakt.. Ja og så skal man os betale kassen bare for at sende beskeder og kunne få kontakt til hinanden osv. ALT DET Løgn!!
Alt koster penge og kærlighed er Meget dyrt i forvejen!! Det burde ik være lovligt med alle de falske reklamer!

DEN STØRSTE SVINDLER SIDE, PAS PÅ !!!!!!!!!

Den største svindler side, hvis du er ligeglad med din penge pung så bare melde dig ind :-)
Intet er seriøs, alt er største løgn,

Pengegriske hustlere.

lad vær, bare lad vær.. det er total rip off. man rammer bare penge muren inden for det første min man er der. så med mindre du vil betale 217kr for at blive spammet med pop ups og spam, så lad vær...

Virker OK

Synes at hjemmesiden fungerer fint, det er bare træls man skal betale penge for det hele og endda derefter er det ikke sikkert du finder nogen. Men alt er efter reglerne og folk der brokker sig over de mister penge og jeg ved ikke hvad, skal bare holde deres kæft.. det er fordi de ikke læser alt det med småt.. jeg brækker mig virkelig over folk og deres egen inkompetence. Hjemmesiden er legit, og virker som den skal, hvis man har lyst til at betale for den slags.

What rip off

DO NOT SIGN IN
What a crap site ..
Is ok build, but is terrible if I want to find someone specific and the people who is in is even more terrible :(
Waist of money

Rip Off

Yes another dating site that puts you on automatic subscription payments - not used the site in weeks and weeks only to find a 6 month payment has been taken - disgusted

jeg går amok!!!!!!!!

Hvem fanden tror de de er min konto har været deaktoveret i mega længe og nu har de hævet 749 kr på mit kort!???
Itunes vil hverken sende apple id eller noget som helst så jeg må videre med det her....

DO. NOT. JOIN. (Upload A Searchable Photo Of Yourself Instead)

A site whereby, even if you join, you still cannot contact anyone because the intended recipicent has to also be a member. Nowhere is this clearly stated! It is like having a postal service that advertises the collection and delivery of mail sent to and from your address (as this site does when it stats that membership allows the user to 'send and receive email'), however never saying that to do this to other party has to pay a fee, or that the range is limited to a 100km radius

Therefore, the obvious questions, as woman between 18-35 very rarely join such sites, in what way is the service fit for purpose?

After three days of membership, only getting views, which is caused by others merely scrolling through the two search features, 'Who's Online' and 'Search', as well as seeing that you still need to buy 'coins' to unlock other features, both meaning you never truly know who is interested, I gave up on this useless site. I wrote to complain about the misleading claims and suggest they change it as it would benefit everyone, no reply! £47 Wasted!

What I recommend for this and other website which is set up solely to take money, is for all members to upload a photo that you have used on other sites, such as Facebook, then it could be found on Google Image Search should anyone be interested.

spam

Jeg er ved at melde firmaet Zoosk. De sender spams til min unge søn, der aldrig har haft noget med dem at gøre. Jeg kan kun opfordre andre til at gøre det samme http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/Klageformular

sikke noget bedrageri!! TYVERI

De hæver penge uden man godkender det nogen steder

zoosk stjal mine penge :-( alternativ findes her :-)

Fusker firma :-( de trak 564 kr fra min konto et helt år after jeg havede opsagt min konto …meget dårlig stil synes jeg… har hørt rygter om at der åbner en ny og helt gratis side om 1 måned som hedder my1date.dk og deres plan med siden skulle være at gi folk en gratis dating side med go service :-) den har jeg tænk mig at bruge ;-) ses på my1date.dk

I really like the site

It was easy to set up my profile and I got messages pretty quickly. Seems like there's a large and diverse user base, which to me is the most important aspect of a dating site. If I become single again, I would definitely use the site again.

Hop ikke på den!

Umiddelbart virker sitet ok. Men næppe er du abonnent før du takseres for kontakt med andre medlemmer. Det foregår via en smart fidus, der hedder "køb mønter", ikke pr. kontakt, næh, en håndfuld ad gangen. Sitet har en "blink-funktion", som svarer til "vis interesse" og her gælder det samme, hvor man skal "låse op" for kontakt. Iøvrigt kunne man have indført, at det var muligt at skelne betalende medlemmer (abonnenter) fra ikke-betalende, men det er jo nok bevidst politik. Regler for beskyttelse af personlige oplysninger er overholdt og søgefunktioner er via alder og geografi, hvilket virket tillokkende. Sitet har den andetsteds anvendte "bunke-mail"-funktion og en popularitetsfunktion, som også koster (boost popularitet). Bondefangeri!

Tyveknægte

Først kan jeg ikke komme ind på min konto, og så har de den frækhed at hæve penge og det selvom jeg ikke bekræftet noget sted, at der er autobetaling. Jeg har blot købt 3 mdr. medlemskab

Hvad f sker der!!!!!

Min datter på 6 år!!! Har lige fået nyt Tlf nr, 2 dage efter får hun den ene efter den anden sms'er om at hun har modtage bedskeder fra xx på zooks - og så et link....
Hvad f har de gang i, og hvordan får jeg dem til at stoppe med at spame min datter med deres L

Total useriøst

En bundskraber af en snyder ,flere kvinder har sendt beskeder og når jeg så svarer tilbage med besked om at de kan kontakte mig på FB sker der nada mere.
Er ikke betalende og bliver det heller ikke, vil hellere drikke de penge op det koster,for så fik jeg da noget ud af det.

Fup & Bedrag..

Jeg havde for sjov skyld oprette en profil derinde og købt deres medlemskab...

I den mdr ca hvor det kørte fik jeg ingen henvendelser overhovedet, men dagen efter at det udløb, ja så poppede der lige 3 indbakke beskeder op fra 3 forskellige..

Fusk eller tilfældigt ? Jeg tror på det første!

Don't trust at all

Worse matching website - everything is fake without one shred of reality. They probably went on a rampage and took google pictures and posted those up

Spam like crazy

Terrible website, full of popup and spam - avoid

Zoosk Details

Over 40 million singles have already signed up looking to date on Zoosk. It's free to register; start browsing thousands of singles near you.

Visit Zoosk