Zoovillage reviews

Zoovillage reviews

6.5

Lækre tilbud og hurtig levering

Jeg har lige modtaget et par New Balance sneakers i dag (mandag), som jeg bestilte fredag aften. Jeg læste de andre anmeldelser, hvor leveringstiden bliver kritiseret, så jeg var meget spændt på, hvor længe jeg skulle vente. Jeg kan kun sige, at jeg er fuldt ud tilfreds, eftersom der har været en leveringstid på 2 hverdage. Derudover er varen i fin stand.

if you want to order from a non EU country, please read this ...

I'm not a customer from Zoovillage, I was just interested by a winter jacket.
I was really surprised when I checked their terms & conditions, because they should deduct the swedish VAT (25%) for the orders from non-EU countries and they don't do that, but they mentioned it's VAT free !!! WHAT A LIE !
for example for the jacket : US price 288usd, France price 204eur.
They ship with UPS, carriers used to pass the customs, that means I should pay also additional taxes for this jacket !
NO WAY, thanks :((

Super god butik!

Virkeligt billigt, og en nogenlunde hurtig levering. ***** Stjerner herfra!

Do not rely on their customer service

I ordered two sweaters a couple of weeks ago. One of them did not fit so I sent them an email to reserve that one one size up and returned it. I did not hear from them for 10 days and when I called them they said I was getting a refund even though I wanted to exchange the item. First they said I had not reserved the exchange item! When I said I did they said the item was out of stock. While talking to them I checked their website, they did have it! To get finally rid of me they said the item must be dirty or not in an appropriate condition to get it shipped out to me (or there had to be some other kind of problem like this). I feel punked! This is definitely how you not treat your customers. I'm not going to order there again.

God butik sløvt fragtselskab

Varen var i fin stand og til en rigtig god pris.

At de anvender UPS til fragt er dog en anden snak.. UPS er ikke særlig fleksible og hvis man har skæve arbejdstider ender det med at man skal hente pakken på deres pakkecentral som ikke ligger særlig centralt.

Fragttid indgår ikke i bedømmelsen, selvom det tager lang tid, fordi det allerede fremgår af hjemmesiden.

Se upp!

Beställde ett par jeans. Efter en vecka kom paketet, men då har de skickat ett annat märke och storlek... Försökt få kontakt med kundtjänst, mejlat varje dag i en vecka innan jag fick svar och då var storleken slut och de kunde ej erbjuda en annan färg trots att ordinarie pris var samma. Oseriöst företag som ej tar hand om sina kunder! Se upp!

ACNE pistol støvler til under halvpris! Nomalpris ca.3100,- Udsalg 1499,- WOW

Jeg kan sagtens anbefale Zoovillage. I jagten på et par ACNE pistol støvler faldt jeg over siden. Med de priser var jeg faktisk lidt skeptisk overfor om jeg købte ægte designer varer, derfor blev Zoovillage da også googlet lidt ekstra. Jeg har nu modtaget det perfekte par støvler i fin indpakning :) (som var udsolgt alle andre steder).

Eneste lille minus er leveringstiden med UPS. Afgørelsen blev: ok men ikke imponerende. Bestilte fredag aften og fik dem torsdag middag ugen efter dvs. ca 4 arbejdsdage (jeg skrev blot min arbejdsplads' adresse på som levering derved undgår man mange issues med UPS) .

Helt ærligt med de priser kan jeg godt vente et par dage ekstra...

God butik, ringe levering

Zoovillage er en af mine yndlings-onlinebutikker. De har et stort udvalg til gode priser, og de har en meget venlig og fleksibel kundeservice.

MEN, MEN, MEN: Desværre benytter de sig af UPS. Når man som mig bor i lejlighed og ikke har et sted, hvor pakken kan blive stillet, så er man i problemer, for modsat Zoovillage er UPS meget lidt fleksible. Jeg har alle gange selv måtte hoppe på jernhesten og cykle 10 km ud til UPS, for at hente min pakke, da de insisterer på at komme mellem 8-18 (så vær hjemme i det tidsrum)...

Jeg skal altid overveje min køb kraftigt hos Zoovillage, da jeg ikke gider bøvle med UPS.

Perfekt service, levering og kvalitet.

Jeg bestilte en trøje på udsalg tirsdag aften. Jeg stod med den i hånden torsdag morgen, meget imponeret over leveringen. Samtidig er varen præcis som på billedet! Perfekt!

Bra erbjudanden

Bra utbud, bra rea-klipp och bra leveranstid.
Dessutom bra packat, Ni tänker på miljön.

Opfylder betingelser til punkt og prikke!

Jeg var i begyndelsen forholdsvis skeptisk overfor denne side på grund af deres anmeldelser og det generelle billede, der er blevet dannet omkring denne virksomhed, men jeg tog trods alt alligevel chancen!

Det modsatte blev dog bevist! Hele forløbet forløb smertefrit, og jeg har absolut ikke oplevet nogen problemer igennem bestillingen. Jeg bestilte 2x NewBalance og 1x Reebok (sko) til vanvittige lave priser (Tak til Zoovillage.com)! Det er sjældent du kan købe 3 par sko til under 1000,- kroner :-).

Jeg kunne indtil modtagelsen af pakke følge hele forløbet enten igennem deres eget system eller igennem deres leverandørs (UPS).

Det er klart en hjemmeside / webshop, jeg vil anbefale andre, og det er ikke sidste gang I har set mig bestille derfra! :-)

Super!

Beställde två t-shirtar och en vårjacka i torsdags förra veckan. hade hittat en bra rabattkod så jag fick allt lite billigare. Va inte nöjd med en t-shirt så jag ringde kundtjänst som var väldigt trevlig och hjälpsam och sa hur man skulle göra en retur! Plus i kanten!

Hurtig levering af produktet, der levede helt op til forventningen!

Bestilte et par New Balance sko, der kom i løbet af to dage. Zoovillage var det billigste sted at købe netop den model, jeg ville have, og jeg skulle ovenikøbet ikke betale fragt !

Snabbt och bra grejer

Köpte två t-shirtar från Acne och en jacka från Barbour för ett riktigt bra pris och så kom det efter 4 dagar. Riktigt nöjd!

Livet er for kort til ZooVillage.

Virksomheden lever op til navnet zoo. Det er virkelig en rodet affære. Her er min oplevelse.

Jeg bestilte varer på dk.zoovillage.com. Efter betalingen var gennemført ventede jeg et par dage men fik hverken ordreekræftelse eller ændret status på siden. Siden sagde "importere" udfra ordre status. Længere nede på siden forklarede den så at dette betød at man skulle kontakte kundeservice. Dette gjorde jeg så og hold så fast.

Efter 3 dage havde jeg intet hørt. I de 3 dage oplevede jeg at jeg periodisk ikke kunne logge på . Jeg kontaktede den danske kundeservice på telefon og sagde at ordren ikke var gået igennem og at jeg skulle bestille igen. Det gjorde jeg så og præcis de samme skete. Igen skrev jeg og kontakede hende på telefonen. Selvom hun umiddelbart var hjælpsom og venlig, skete der efter flere opkald ikke så meget, da hun også selv skulle igennem til kundeservice i Sverige.
Nu skete der det interesante at jeg efter 6 dage fik ordre bekræftelse på begge ordrer. Igen kontaktede jeg kundeservice, både på mail og telefonisk og igen var det som om intet kunne gøres. Dette fortsatte et par dage og dagen før levering fik de endelig slettet den ene ordre. Efter jeg fik ordren har jeg nu konstateret at sagaen fortsætter for beløbet for begge ordrer er hævet. Det er virkelig amatør agtigt og efter min mening på kant med loven da der først må trækkes penge når varen afsendt. Anyway jeg satser på at det er endnu en fejl. og har skrevet. Nu må jeg så se hvor kvikke de er eller om jeg skal gå til min bank.
Jeg mener ikke at de er i ond tro eller prøver at snyde, men de kan ikke håndtere deres forretning. On the postive. Der var hurtig leveringstid efter at ordren var gennemført og priserne var faktisk ok billige, men ikke hvis du støder på et problem og skal bruge mange timer på at fikse tingene igen. Det er så frustrerende at blive mødt med manglende svar.

Så jeg afventer om pengene står på min konto og mit råd til dig at hvis du vægter din tid mere end at spare lidt penge, så skal du ikke handle her

Dårlig kundeservice

Jeg prøvede at bestille et par sko for nogle dage siden, men orderen gik i hårknude, fordi jeg ikke kunne huske min Mastercard Secure-kode... (Fik ingen bekræftelse på orderen gik igennem, så regnede stærkt med den var annuleret/ikke gennemført.

Men så idag ville jeg prøve igen, men idag skulle jeg ikke skrive min mastercard secure kode, og fik en bekræftelse på min order var bekræftet, og jeg ville modtage en mail, men har ingen mail fået endnu, og nu står der på min zoovillage bruger jeg har 2 ordre på vej.

Elendig kundeservice!

Købte en taske jeg var fint glad for - lige indtil læderremmen på besynderligvis knak midt over. Og derefter gik den op i syningen! Jeg meldte det som en reklamation, eftersom tasken ikke havde været brugt forkert og der ikke havde været specielt meget vægt i den, udover en 14" bærbar. Først mailede jeg et billede af skaden, og fik af vide af deres kundeservice, at jeg havde en god sag og at jeg skulle sende tasken til dem. Dette gjorde jeg, og fik derefter af vide, at tasken var modtaget og godkendt, og at sagen var sendt videre til deres økonomiafdeling så jeg kunne få pengene tilbage da jeg ikke kunne få en ny da den var udsolgt.
Dagen efter denne mail fra dem, fik jeg en ny mail fra en ny person i deres kundeservice, som pludselig siger at jeg desværre ikke kan få pengene tilbage alligevel og at de alligevel ikke godtager reklamationen!!!
Jeg prøver alt, i mange forhandlinger, men jeg mangler virkelig en rygsæk, og går til sidst med til at få 300 kr tilbage, så jeg selv kan gå ned og få den repareret. -Og så håbede jeg sagen hurtigt kunne være overstået, så jeg kunne gå den satans rygsæk tilbage jeg mangler.
Har aldrig prøvet noget lignende. De er ekstremt længe om at svare, mange gange går der op til en uge i mellem svarene. OG NU vil de pludselig prakke mig et gavekort på, på 300 kr. i stedet for 300 kr i hånden så jeg kan få den lavet!!
Vi må se hvordan det ender...
Jeg kan desværre slet ikke anbefale dem, efter denne oplevelse. Og jeg har endda handlet der før.
HVIS I handler hos dem, så håb på, at jeres varer ikke går i stykker!

Dejlige støvler, ingen problemer

Fandt et par dejlige Timberland vinterstøvler. Havde godt nok set dem billigere i en fysisk butik, men her kunne jeg ikke få dem i min str. I min størrelse gav Zoovillage den bedste pris. Mener der gik en uge fra jeg bestilte til jeg havde støvlerne - det synes jeg er okay, når de er sendt fra Sverige til Danmark.
Er meget glad for de dejligt varme støvler og har ingen forbehold mht. at handle på sitet igen.

Hurtig og god service

Har handlet på Zoovillage nogle gange nu, og det har været gode oplevelser alle gangene, jeg har også måtte returnere og fik hurtig pengene tilgage :-)

Zoovillage AB Details

The best selection of clothes, shoes and accessories from over 200 brands. Over 10 years experience of fast deliveries and safe payments.

Visit Zoovillage

Call us on: +4687582520