zopping.dk reviews

zopping.dk reviews

9.4

Har lukket og giver ikke kunder besked

Har ellers været meget tilfreds med Zopping, men her i det nye år, fik man beskeden, at de var ved at omstrukturere og derfor kunne man ikke bruge deres webshop og at de ikke vidste hvornår den kom op at køre igen. Den besked fik man ca. 1 måneds tid inde på deres fb side.

Os der skrev derinde syntes godt nok at det var lidt mærkeligt at de ikke kunne give nærmere besked om tidshorisonten, og vi blev ved med at skrive til dem derinde, Vi savnede at købe deres gode og billige ting.

Pludselig stoppede al kommunikation. Intet svar overhovedet på de mange forespørgsler omkring hvad der skete. Og nu i halvanden måned har de ikke skrevet et eneste ord derinde. Måske er de gået konkurs eller har lukket, men det vil tage dem 1 minut at give besked på deres fb profil, men nej, de gider de åbenbart ikke

nemt

rigtigt nemt at handle der og så spare man penge...

kanon side

rigtig gode priser og besemt kvalitet på varerne
hurtig levering

Super handel - lynhurtig levering

Her kan du roligt handle - rigtigt stort udvalg.

Det var let ????????????

Efter at ha`bestilt varen gik det hurtig med at modtage den, men jeg syntes at det var svært at bestille, kunne for eks. kun trykke op til 9 vare af den samme, håber det bliver lettere at bestille, jeg vil bruge Jer igen.Godt nytår

Super hurtig levering - vil gerne handle igen

Det er bare let og billigt. Og varen kom allerede dagen efter.

God service og hurtig levering

Oversigten på vebsiden er god.Det var nemt at bestille varen og siden foreslog selv afhentningssted.

God hjemmeside

Ekstremt hurtig ekspedition

Jeg har ikke andet end ros tilovers for denne forhandler.

Virkelig god netbutik. Lave priser og en rigtig god service. Hurtig levering og god kvalitet.

Super billige ting og hurtig levering !!

- Er MEGET tilfreds med min køb på zopping.dk, fik en masse ting til alt for billige penge !!! :D og min pakke fik jeg allerede 2 dage efter, og kunne følge min pakke på track and trace, ingen problemer der (: !!!

vanvittig god service

Aldrig har jeg prøvet at modtage nogle varer bestilt på nettet så hurtigt. Kan kun anbefale at handle her.

Lynhurtig levering og utrolig lave priser.

Websiden var behagelig at navigere i gennem. Varesortimentet var enormt. Leveringen havde en indbygget tracking og sms besked service og var så overraskende lynhurtig, at jeg dårligt kunne "tracke", før varen blev modtaget - Wow! Priserne er konkurrencedygtige. Ville handle igen, men var ked af, at websiden var lukket pga omsktrukturering, nogle dage før jul. Glæder mig til den bliver tilgængelig igen.

Hurtig levering, dog en smule ketchup i kassen

Jeg var rigtig glad for den hurtige levering da det var noget karry ketchup der skulle bruges i julesovsen. Dog var der et lille skår i glæden da der var en af ketchuppen der var en smule utæt. Dog vil jeg ikke mene dette er Zoppings skyld. Vil i hvert fald gerne handle her en anden gang pga den hurtige levering og de har et par varer der ikke er til at støve op i Danmark som vi gerne vil have.

forventet kvalitet til den lovede leveringstid

Jeg checkede zopping på trustpilot før jeg foretog min ordre og jeg blev ikke skuffet. Både vare og leveringstid levede op til zoppings annoncering

Simpelt og hurtigt

Var inde og bestille varer derinde og det gik bare let og elegant, dejligt enkelt layout. Behøvede ikke oprette mig eller noget. Fik en masse gode info om hvor min ordre var i forløbet og varerne var der næste dag. Og så er det godt nok billigt.

godt

hel ok og hurtigt god kvalitet

Nemt og bekvemt

Godt sted, stort udvalg.
Det er let at overskue, og meget nemt at navigerer på siden.

Og deres kundeservice er rigtig god.

Super super...

Det går lige efter bogen, man bestiller den ene dag og to dage senere har man sine varer.
Kan kun anbefales, jeg synes det er faktisk godt...

super hurtigt

ingen problemer, billige varer, hurtig levering, information fra start til slut, det kaldes service.

Certifikater

Gode varer leveret hurtigt.

Visit zopping.dk

Kontakt Zopping.dk