Zumbashoppen.dk reviews

Zumbashoppen.dk reviews

8.8

Dårlig service og forkert levering

Jeg har bestilt fra zumbashoppen.dk 2 gange og der har været fejl begge gange. 1. gang var det kun det halve som var med, fordi resten var udsolgt, det fik jeg så først em mail om 2 dage efter jeg havde fået pakken. og nu 2. gang er det en forkert varer, og når man så ringer der over for at hører hvad man skal gøre, så får man bare ad vide at man selv skal sende det retur og selv betale portoen.

Det synes jeg er rigtig dårlig service, så fremover bruger jeg
zumbashop.nl den skal i andre også prøve.

very good service

I was surprise to recive my order next day... very good service! Keep up the good work!

Beatrice R

Shipping

Extremely fast shipping.. :)

Lækker, nemt og SUPER service

Dejligt at se en hjemmeside hvor der er fokus på at det ser lækkert ud, nemt at finde varen og servicen er bare helt i top alt som jeg forventede ved købet blev overholdt. 5 stjerner fra min side.

Højt serviceniveau og fedt tøj

Startede med at sende en email for at spørge ang tøjstørrelse, og fik hurtigt svar. Derefter bestilte jeg varerne, og næste dag havde jeg dem allerede :D
Tøjet passede perfekt, og det er virkelig flotte farver og god kvalitet.

Helt i top!

Jeg har bestilt ad flere omgange og altid hurtig levering og meget fin service.

Jeg bestilte et par bukser til min kone lige før jul.
Jeg opdagede at jeg havde bestilt forkert og lavede jeg en ny ordre og skrev og bad om at få den første ordre annuleret, dette lykkedes uden problemer.
Super, det er ikke alle webshops der når at læse deres mails før de afsendet ordrene.

Stort udvalg og hurtig levering

Stort udvalg i zumbatøj og sko........skulle bruge en gave til min søster, havde fået denne side anbefalet, bestilte sko og bluse onsdag og fik det leveret fredag med posten :-)

Har nu to gange bestilt og fået tøj fra Zumbashoppen. Det er kommet i løbet af to dage, og der har intet været i vejen med det. Første gang ringede de og oplyste mig om, at den ene tshirt ikke fandtes i den størrelse jeg havde bestilt, og om jeg ville have en anden eller en størrelse mindre. Så det syntes jeg da bestemt, var en god service. Har ikke nogle dårlige erfaringer med dem, og vil helt sikkert handle der igen, næste gang jeg skal købe zumba tøj. Og så er det dejlligt, at man ikke skal betale porto, når man handler over et vist beløb.

Varierende servicenivea

Jeg har både gode og mindre gode oplevelser med Zumbashoppen. De er generelt gode til at få sendt tingene afsted , så man modtager sine varer inden for kort tid. Besvarelse af mail eller sms kan man dog ikke regne med og i et enkelt tilfælde har jeg fået urigtige oplysninger. Man skal være opmærksom på at køb af billetter til Zumba event næsten altid inkluderer at ejerens kæreste tager en del af undervisningstiden fra vedkommende man har betalt for at se. Man betaler også ekstra for dette, hvis man sammenligner med hvad andre arrangører tager. Sidst jeg var til en såkaldt masterclass underviste vedkommende jeg havde betalt for at se allermindst, da der skulle være plads til Zumbashoppens kæreste, ejeren af Zumbashoppen i Randers og en udenlandsk instruktør, som var på besøg.

Jeg har flere gange handlet på zumbashoppen.dk - både tøj og events... Hver gang har det fungeret upåklageligt... Sidste gang ringede de mig endda op. Min login til ZIN var ikke aktiveret fordi jeg havde været væk fra PC-en i mere end 15 min. De ringede og fortalte mig at det hang sådan sammen, men at jeg selvfølgelig fik min ZIN-rabat :-)
Handler uden at tøve der igen - snart !!! :-)

Dårlig kunde Support og leverings tid!

Har bestilt since 22/08 og har ikke fått produktene:( de skulle ta fra 3 til 5 dager å få de i posten :(
Har sendt flere e-mail ingen svar heller :(
Zumbashoppen.dk

Reply from Zumbashoppen.dk

Hej Meydis.

Zumba har en distributør i hvert land, for at Zumba bedst muligt kan hjælpe deres kunder. Vi må kun sælge til kunder med adresse i Danmark, derfor er din ordre nummer 12770 ikke sendt til Norge. Vi beklager vi ikke kan hjælpe dig mere, men syntes dine 2 stjerner er lidt ufortjent. Vi oplyser også tydeligt på vores hjemmeside at vi kun sender til Danmark.

Vi henviser til zumbashop.no

God webshop for os zumba entusiaster o:)

Jeg havde lidt opstartsproblemer mht. til "log ind" i tidernes morgen, men nu fungerer det rigtig fint. Jeg benytter hjemmesiden til køb af både varer og events, og det har virket upåklageligt. Jeg synes der er en god service uanset om det er på nettet, i butikken eller om det er til events at man køber noget.

Anbefaler det gerne til andre o:)

♪ ♫ ♪ Altid en fornøjelse at handle hos ZUMBASHOPPEN ♪ ♫ ♪

Kan kun sige, at det altid er en fornøjelse at handle hos ZUMBASHOPPEN ☺

Der er altid god service & positiv energi uanset om man skal købe, bytte eller bare har spørgsmål til varerne.

Jeg vil hver en tid anbefale ZUMBASHOPPEN ♥

Super service - hurtig ekspedition!

Ovenstående er nøgleordene for Zumbashoppen.dk
Jeg har altid fået en rigtig god service, og hurtig ekspedition, når jeg har handlet hos Zumbashoppen.dk
Jeg kan derfor kun give dem mine bedste anbefalinger!

Altid god Service

Har altid fået en god og venlig service når der har været behov i forbindelse med events eller tøj der skulle byttes. Det gælder både pr. tlf eller besøg i Zumbashoppen :-)

God service, hurtig levering

Jeg bestilte tøj hos zumbashoppen, den ene bluse jeg bestilte fandtes ikke i den størrelse som jeg bad om, men jeg fik en opringning med det samme, og tøjet blev leveret dagen efter.

Zumbashoppen.dk har mange gode events!

Jeg bruger mest Zumbashoppen til at booke events. Der er nogle gode tilbud som passer til det jeg skal bruge.

Det driller nogle gange, når jeg skal logge på, derfor godt men ikke perfekt c",)

Zumbashoppen helt i top

Hvis du skal have noget smart og sjovt zumbatøj, så skal du handle på Zumbashoppen.dk, du kan også tage forbi, tjek åbningstider.

God og hurtig service

Jeg har handlet hos Zumba shoppen et par gange. De har en nem og overskuelig hjemmeside. Det er nemt at bestille og betale. Varerne kommer et par dage efter bestillingen.
Så alt i alt en god anbefaling herfra.

Zumbashoppen.dk Details

Visit Zumbashoppen.dk