Zupernova reviews

Very low
1.2

Ikke OK

Mistede mine penge - fik ikke mine varer. Utroligt

Svindelfirma - fratrukket penge, fik aldrig min vare

Jeg bestilte et computerspil derinde fra, og desværre kom mit spil aldrig, men pengene blev trukket i en fart.

Mon ikke det er på tide, at nogen sætter en stopper for dette svindelfirma? Grotesk de stadig eksistere, da jeg ved de har snydt folk i rigtig mange år efterhånden!

De snyder deres kunder.

Jeg bestilte et PS2-spil fra siden for en måned siden, og jeg er rasende!

Der stod at varen var på lager hos en af deres leverandører med levering på ca.7 dage.
I den ordrebekræftelse, jeg modtog, blev jeg lovet løbende opdatering på min ordrer, hvis den ikke var afsendt inden 14 dage, dog hørte jeg aldrig en lyd fra dem.
Da jeg forsøgte at kontakte dem via. den support-mailadresse de har angivet på siden, viste det sig, at mailen var ugyldig. Jeg kunne ikke komme i kontakt med dem.
Jeg modtog mit spil efter 3 uger, MEN.....!! Æsken var hærget, bookletten var krøllet og selve spillet var ridset!
Hvis jeg ville have haft et preused spil, var jeg gået i gamestop.
Dårligere service skal man lede længe efter.

kan heller ikke anbefale dem

Jeg kan heller ikke anbefale at bestille varer hos dem. Jeg bestilte et battlefield zboard, som der stod de havde på lager og det ville blive leveret 2-5 dage efter bestilling. Da det efterfølgende ikke kom, måtte jeg selv kontakte dem, blot for at få at vide at de alligevel ikke kunne skaffe det. Behøver jeg at sige, at der på hjemmesiden, stadig står at de kan skaffe det?

Snyd

Fik aldrig det jeg bestilte. :( Trist, at sådanne firmaer eksisterer.

Dårligt sted

Hej jeg synes at ZuperNova er dårligt hvorfor fordi de bruger et andet firmas CVR nummer ud.
Når jeg tjekker med det de skrev skriver den: STCNORD.
Men ved ikke om ZuperNova er en del af STCNORD?
Kommentere plz om det er det.

Svindelfirma!

Sendte et spil hvor original disken var byttet ud med en billig spillefilm!
Det er for plat!

Rent ud sagt, lort!

Der er ikke mere at sige, jeg har stadig ikke fået mine spil.
det er 2 måneder siden ÆV ÆV ÆV

Jeg har annulleret min ordre på baggrund af jeres anmeldelser.

Jeg vil ikke tage besværet med zupernova, og som jeg kan se herinde, så ider de ikke engang svare tilbage på folks klager. Det går bare ikke, så hvis de trækker pengene fra min konto, laver jeg en indsigelse gennem min bank. Jeg har heldigvis dokumentation for min kommunikation med Zupernova.

Mit første spilhandel med zupernova

Bestilte god of war til ps2 i sin tid, (mindst 3 år siden), og det var mit første spilhandel med en virksomhed over nettet, forståeligt nok var jeg bekrymret af dette grund, derfor tog jeg screenshot af mit ordrebekræftelse så de ikke ville prøve at snørre mig senere hen, det viste sig at det var en rigtig god ide, for efter jeg havde bestilt spillet havde jeg ikke hørt fra dem i en måned, skrev derfor til dem på mail og endte med at skulle bevise at jeg ren faktisk havde bestilt spillet.

Heldigvis havde jeg taget screenshot af min handel, men dette burde ikke engang være nødvendigt hvis man har bestilt fra dem! Et par uger efter diskussion på mail modtog jeg så spillet endelig, men det har bestemt ikke været en nydelig oplevelse da hele processen har været præget af problemer..

En side jeg aldrig har vendt tilbage til og ville hellere ikke anbefale det til andre.. Er siden hen blevet meget forsigtig med hvem jeg handlede med på nettet, og trustpilot har gjort dette nemt for os!

Det er så selvfølgelig en del siden jeg har handlet hos dem, men gamle vaner er svært at skille sig af med!

Ville gerne give zupernova 1 stjerne, men modtog trodsalt spillet.. Selvom det var måneder efter bestillingsdatoen, så de slipper med 2 stjerner.

Har meldt dem for bedrageri

Bestilte et spil i april måned 2011. Får en ordrebekræftelse og hører derefter intet. Opdager i august måned 2011 at de har hævet beløbet. Forsøger at kontakte dem såvel pr. mail som pr. telefon. Ingen respons. Har derfor anmeldt dem for bedrageri og gjort indsigelse overfor banken for at få tilbageført pengene.
HOLD JER LANGT VÆK FRA ZUPERNOVA

Ingen personer - intet tlf at kontakte dem på

Jeg har ventet over en uge på at få tilsendt pakken. Først efter bestillingen finder jeg ud af, at hjemmesiden har gamle nyheder på forsiden. Ingen tlf nr til at kontakte dem på. Prøvede at slå deres CVR nummer op, og fandt et tlf nr, men heller ingen tager den.
Jeg tvivler stærkt på at få pakken, Og annullere derfor ordren. Ud fra alle de negative anmeldelser er det ikke svært at se at det hele er fup. Ærlig talt så lad os håbe at idioten kan få lukket hjemmesiden og sit crappy lorte firma, og spare jordens befolkning for en fandens masse tid og penge.

Minus levering og kontakt

jeg bestilte et spil for en måned siden og fik straks en ordrebekræftelse men uden angivelser af forventet leveringsdato. Gik ud fra det drejede sig om max 7 dage som der står på hjemmesiden men nej. Har skrevet 3 gange og alle mails kommer retur. Der er intet telefonummer men en adresse i Farum. Håber ikke pengene bliver hævet, som det åbenbart er sket for andre!

Ingen personer bag?

Jeg bestilte en vare d. 30/6, og modtog en bekræftelse pr mail. Levering 3-5 dage.
8 dage senere sender jeg en mail, hvor jeg spørger om det er rigtigt at varen ikke er blevet sendt endnu.
Efter 11 dage sender jeg en mail hvor jeg vil annullere bestillingen.

Jeg har endnu ikke modtaget andre mails end selve ordre-bekræftelsen...
Nu er jeg spændt på om der pludselig bliver trukket penge fra mig, for en vare jeg ikke længere vil have.

Total dårlig service..Handler ikke her mere,..

Varen, et PS2 spil kom ikke som lovet 2-3 leveringsdage men 19 dage senere.
Jeg skrev til kontaktmailadressen på hjemmesiden men kunne ikke komme i kontakt med Zupernova.dk da mail blev sendt retur.
Jeg skrev til support hvor jeg modtog kopi af bekræftelsen men ingen lyd tilbage.
Der var ingen status overhovedet på om man havde modtaget min bestilling eller besked om hvornår jeg kunne forvente at modtage spillet.
Da det endelig kommer frem idag er der ingen plasfolie på og det virker som om spillet er brugt og værre endnu da vi forsøger at sætte spillet i gang virker det slet ikke,..
NEJ HVOR ER JEG GAL OG UTILFREDS OG JEG HAR EN MEGET KED AF DET OG SKUFFET DRENG..
Jeg gav 325 kr. for et spil som slet ikke virker så jeg vil gerne benytte mig af fortrydelses retten..spørgsmålet er bare om man overhovedet ved hvor man sender spillet retur,..??Det er en adresse i Bristol,UK og får man mon nogensinde sine penge igen??

Øv for en dårlig oplevelse..

Virker uproffesionelt

Jeg har ikke prøvet at købe noget på siden (heldigvis, for det ser ud som om der er mange med dårlige erfaringer). Men siden virker ikke ordentlig med min browser (firefox) Og det spil jeg havde kig på var 300 til 400 kroner dyrer hos dem en coolshop.

Leverer ikke varen, svarer ikke på e-mails, hæver pengene alligevel

12.2.: Bestilte et PS2 spil som ifølge zupernova var på lager og derfor kunne leveres inden for 2-3 dage. Angav mine Dankort oplysninger til betaling.
12.2.: Modtog ordrebekræftelse på e-mail.
19.2.: Intet hørt fra zupernova, sendte derfor en e-mail for at annullere ordren.
22.2.: Intet hørt fra zupernova, men de havde hævet beløbet på dankortet.
24.2.: Sendte ny mail for at annullere ordren og få pengene tilbage.
2.3.: Stadig ingen vare, e-mail svar eller penge tilbage.

Zupernova.dk hed førgamepimp.dk, og firmaet kalder sig også stcnord. Det ligner rendyrket svindel. De har aldrig haft varen på lager, men hæver pengene alligevel. Banken kan først trække betalingen tilbage, hvis jeg nægter at modtage varen pr. post. Men der kommer aldrig en vare. Lad være med at handle med dem !!!

Elendig

Bestilte et ps3 spil før jul...
Har aldrig fået spillet & har forsøgt at maile til Zupernova men har aldrig fået en tilbagemelding.
Elendig service...
Dog har de aldrig trukket penge fra kontoen..
Vil aldrig anbefale Zupernova eller handle der igen !!

Hm..

Jeg har bestilt 2 spil. Den ene er dukket op efter 2 uger selv om den var på lager, mens jeg stadig venter på den anden. De svare ikke på mine mails.

Kan ikke anbefales

Har gennem tiden handlet flere gange hos Zupernova, men har ikke gode erfaringer med denne side.

Ingen kundeservice, MEGET langsom levering (hvis man i det hele taget får varen), dyre priser....

Kan ikke anbefales

Is Zupernova your company?

www.zupernova.dk Details

Salg af KONSOLSPIL og COMPUTERSPIL - køb spil til PS3, PS2, X360, XBOX, Wii, Gameboy, PC, PSP og meget mere her >>

Visit Zupernova