Xfun reviews

Xfun reviews

7.3

Dårlig kundeservice.

Dårlig kontakt, . Efter lang tids brok, fik jeg mine points. .

Hej Benjamin

Som du selv ved havde du skrevet din email forkert, hvilket gør det svært for mailen at nå frem.

Du kontaktede os pr telefon på kundeservice hvor jeg du fik din kode.

Husk altid når du køber elektroniske varer som sendes med mail at tjekke at mailen er skrevet korrekt.

Xfun.dk

Gør hvad det lover...

Var lidt i tvivl, men jeg skal da sige tvivlen kom dem til gode, kode på mail efter 20 min...

hurtigt og effektiv levering

fik bestil 2 stk 3 måneders x-boxlive de kom efter ca 30 min ok ventetid !

Ok service.

Jeg bestilte en "XBOX Live Gold Card abonnement 3 mdr " , og modtog min email 2 timer efter, og koden virkede.

Virker som de siger. Få sekunders ventetid

Fik Xbox Gold Live kode få sekunder efter jeg havde bestilt, så det virker perfekt. Top herfra

Ok firma

Det var ikke øjeblikkelig levering men OK, har fået hvad jeg har betalt for. og jeg konmer til at bestille der fra igen.

Kan anbefales

Kanon side ! super priser fik min kode efter 20 min. I LIKE :)

Fup og fiduser!!

Xfun.dk er en ren gang humbug. Lad jer ikke snyde af de andre bedømmelser af dette firma. Der må være tale om upartiske bedømmelser. Der står xfun.dk's hjemmeside at der kan forekomme længere leveringstider p.g.a opdateringer på siden. Det er nu 14 dage siden jeg skulle bruge nogle MS point og bestilte fra xfun.dk, da digital levering måtte være den hurtigste måde at få fat i nogle point på. Har stadig ikke modtaget nogle point per mail, men pengene har de da været så "flinke" at trække fra min konto. Så lad vær at handle hos xfun.dk!!!

P.s. se bedømmelse her på siden fra december 2011 skrevet af en Søren fra Aalborg. Er det en tlfældighed at personen bag xfun.dk hedder også hedder Søren og kommer fra Aalborg???? Tror jeg næppe....

Hej Daniel

Jeg er ny ejer af xfun.dk overtog shoppen d. 27-06-12, arbejder på at få de sidste ting på plads mht. indkøb og ændringer.

Jeg beklager meget at din kode ikke er kommet frem, finder dine oplysninger i systemet og overfører dine penge tilbage, plus du for en kode tilsendt så snart jeg har 4200 points på lager.

Sara Lind - Xfun.dk

Fuldt ud tilfreds!

Jeg bestilte 12 måneders Xbox Live Gold, og modtog min kode indenfor 10 minutter, og koden virker super.

Super professionelt. Kan anbefales.

Nem bestilling og hurtig levering!

Jeg køber altid mit Xbox Live abonnement hos Xfun.dk, og dette har jeg udelukkende gode erfaringer med. Det er hurtigt og nemt at bestille på hjemmesiden, og leveringen forekommer altid umiddelbart efter.

Derfor er der heller ikke nogen tvivl om, at Xfun.dk vil være min faste leverandør af abonnementer og points til Xbox i fremtiden!

Unødvendig nervøs

Jeg havde min skepsis da jeg skulle købe xbox live medlemskab SÅ billigt, og modtage det elektronisk. Det synes jeg umiddelbart virkede lusket, men allerede inden for et par timer havde jeg mit "kort" i mailboksen og det virkede upåklageligt.

Det eneste jeg godt kunne tænke mig, er at de skriver lidt om hvorfor de kan gøre det så billigt. Jeg ved godt de skriver at de cutter alle mellemled væk osv, men jeg synes alligevel det virker mistænkeligt. Det skal dog ikke trække dem ned, for servicen var helt i top!

En god billig måde at få tanket sit xbox live gold behov op!

Super shop med god service!

Jeg bestiller altid mine Xbox Live Abonnemeter her. Super leverings service. Alt i alt super shop!

Fupfirma!!!

Kort og godt trækker de ens indbetaling og så hører man ikke mere fra dem. At komme i kontakt med dem er noget nær en by i Rusland. ALDRIG handler jeg der mere!! ....

Hej Anette!

Det lyder meget underligt...

Hvad er din mail? Jeg har ikke modtaget noget?

Vores mail er kontakt@xfun.dk

Glæder mig til at høre fra dig. Vi skal nok finde en løsning på denne misforståelse :-)

Mvh Xfun

Fantastisk service - hurtig levering!

Super hjemmeside, nem at finde rundt i og og hurtig levering.
Tilfreds og kan anbefale den til andre!

Super service - og hurtig levering!

Jeg er normalt meget skeptisk omkring nethandel, betaling til fremmede osv., men her følte jeg mig faktisk tryg hele vejen igennem. Hurtig levering, god kundeservice - det hele spillede bare!

Super god service og meget hurtig levering!

Handlede med X.fun.dk for noget tid siden, og er 100% tilfreds. Rigtig god service, gode priser og hurtig levering.
Kan anbefales!

Hurtig levering og super billigt!

Jeg handlede hos Xfun.dk og er fuldt ud tilfreds! Kan varmt anbefales.

Jeg fik intet xbox live

Jeg har bestilt 3 mdr. xbox live, jeg fik intet. Betalingen er helt fuldført, og jeg kan ikke få pengene tilbage. jeg har prøvet at kontakte Xfun men fik intet svar. ellers er det en utrolig langsom levering på en email.

Mvh. Terkil Bak-Jensen

Lyn hurtig.. super service

Bestilte 12 mdr. Xbox live abonnement til min søn, inden for 1 time havde jeg koden på mail...
super og hurtig service... 5 * herfra...

Super og proff lynende hurtig service - sådan!

købte Xbox Live abb. og kan kun forbløffes over super pris, Kundeservice og levering.
Lars

Xfun.dk