Xssound reviews

Xssound reviews

3.8

Virksomhed utroværdig?

Har oplevet det samme. Skrev utalige gange, men ingen svar. Fik omsider en mail at lydkortet var udsolgt. Bad om at få slettet min ordre, men ingen svar. Er sikkert gået fallit!

Lukket?

Bestilte for 10 dage siden et lydkort. Fik hurtigt en ordrebekræftigelse samt en mail om at betalingen var godkendt, min ordre stod nu som "pending", disse mail er modtaget samme dag som jeg bestilte varen, der skulle være på lager med levering 1-2 dage iflg. deres hjemmeside. Siden har prøvet at ringe og skrive mail til dem flere gange, men har ingen respons fået overhovedet, så nu skal jeg i banken og spærre betalingen. Synes det er under al kritik....

Hilsen
Eddie Pier

Leveret til tiden, produkterne var som bestilt og fungerede - men ingen T&T

Jeg bestilte to USB lydkort fra xssound.eu. De blev afsendt dagen efter (da jeg bestilte sent om aftenen) og kom med posten til tiden. Begge virker som forventet og var fint pakket ind fra virksomheden side. Den eneste grund til, at jeg ikke giver 5 stjerner er, at jeg ikke modtog noget track & trace nummer, hvilket jeg kan se, at andre brugere også har kommenteret. Det vil dog ikke afholde mig fra at handle med dem igen.

Spændende produkter, men mangefuld service efter køb

Har købt et enkelt lydkort hos XS-Sound, der har et spændende udvalg. Leverer god vejledning/ information pr. mail om produkterne før handel, efterfølgende har det været så som så.

Helt ok

Et specialiseret sted, men jeg viste hvad jeg skulle have, så det var helt ok. Ordren blev også gennemført helt uden problemer. Jeg så gerne lidt info om forsendelsen - fx T&T

Eminent udvalg af lydkort - super kundesupport

Fed webshop med super udvalg af lydkort! XS-Sound svarede hurtigt på mine spørgsmål om hvilket lydkort der ville passe til mit media center og de hjalp mig også efterfølgende med opsætning af lydkortet. Kan bestemt anbefale dem.

XS-Sound Køb af lydkort

Benyttelse af 14 dages forrtydelseret, først 14 dage efter at vare er sendt tilbage i 100% i original imbalage, er produktet er blevet krediteret til mig

Forsendelsen kunne godt være hurtiger, 5 dage fra jeg bestilte til jeg modtog. Men jeg fik mit produkt i godt behold, fuldt ud funktions dygtigt.

Det er meget svært at opnå telefonisk kontakt, med virksomheden.
Dette ser jeg som et minus.

Fantastisk service... Jeg var i tvivl om det lydkort jeg bestilte passede i det kabinet jeg havde bestilt andetsteds. Sælgeren brugte tid på at undersøge sagen for mig. Derudover havde jeg nogle andre spørgsmål, som jeg skrev i en mail omkring kl 22. kl 23 fik jeg svar.
At Post danmark så valgte at smide pakken væk undervejs så der gik en ekstra uge skal xs-sound på ingen måde klandres for.

Is Xssound your company?

XS Sound Details