DN-Trading I/S reviews

DN-Trading I/S reviews

6.9

Knald hurtig levering

Bestilte et batteri cover til iPhone 4, og fik det med raketfart. Kan kun være yderst tilfreds!

Over mine forventninger!:-)

Hejsa...

Jeg købte i februar en gul pocketbike hos Xtremegadget.dk,
og jeg skulle lige have lidt hjælp til at samle den.
Motoren skulle, som alle andre motorer, lige varmes op på 3-5 køreture,
og efter startede den perfekt hver gang! Jeg er yderst tilfreds men mit produkt og kan godt anbefale det til andre.
Jeg har læst en anmeldelse fra en som er utilfreds med netop samme produkt, og det fik mig til at ville skrive min oplevelse. Jeg har ikke noget at klage over, og vil uden tvivl benytte xtremegagdets.dk igen:-)
Xtremegadgets.dk

Reply from Xtremegadgets.dk

Hej Kasper.

Det er vi glade for at høre. Vi oplever ikke så tit klager over vores produkter, men tager dem til os hvis de forekommer,
så vi kan lære af vores produkters kvalitet, og eventuelle fejl og mangler, igennem vores kunders brug af varen.

Vi takker for din anmeldelse.

Mvh.
Nicolai Nielsen, Ejer
XtremeGadgets.dk

Alt for dårlige produkter!

jeg bestilte 2 pocketbikes hos xtremegadgets.
Fik dem leveret hurtigt osv, det var jeg tilfreds med.

Men da mig og en kammerat så skulle prøve dem så nåede vi 500 meter så gik den første i stå, den anden var utæt i benzin tanken, de køre maks 100 meter og så dør de, det er rigtigt dårligt!!
Xtremegadgets.dk

Reply from Xtremegadgets.dk

Hej Patrick.

Vi beklager meget hvis vores produkter ikke lever op til dine forventninger.
Eftersom det er en ny maskine, så skal motoren gerne køres til, før den trækker/kører optimalt.
Sådan er det med alle nye maskiner...

Hvis den ene bezintank er utæt, er dette selvfølgelig en reklamationsfejl og du bedes derfor skrive til vores kundeservice,
på Kundeserivice@xtremegadgets.dk, så du kan få tilsendt en ny benzintank. Det typiske problem er dog bare, at benzinslangen oppe ved tanken, lige skal efterspændes, ligesom resten af maskinen skal efterspændes grundigt efter brug.

Vi håber du får glæde af dit køb...

Mvh.
Nicolai Nielsen, Ejer