ymobile ApS reviews

ymobile ApS reviews

5.9

USERIØST selskab - UMULIGE AT FÅ FAT I !!! og SNYDER !

Jeg håber virkelig ikke folk tegner abonnement hos Ymobile/Ipinion.
Man skal virkelig tjekke sin telefonregning ud til mindste øre ellers snyder de dig.

Sidste mandag kunne jeg ikke sende sms eller modtage sms. Skrev en mail mandag formiddag - men fik først svar tirsdag meget sent aften.
Du kan ikke ringe til dem - tidligere kunne du kontakte dem via Facebook, det er også slut nu - du kan KUN sende en mail.

Jeg har nu skiftet selskab til CBB. Men nu holder de fat i vores numre og CBB kan ikke få numrene over til dem nu.
Jeg skaffede et andet nummer bagom deres kundeservice - der fik jeg et flabet svar om at jeg bare kunne sende en mail eller smutte som kunde.

HOLD DIG FRA YMOBILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dårligt selskab

Jeg kan ikke anbefale Ymobile, jeg bestilte 2 abonnementer de kom dog hurtig skyldes Post Danmark...
men først startede det hele ud med at min mail bakke blev spammet med mail kvitteringer tror jeg noget op på over 60 mail.
Ymobile havde trukket for begge abonnementer som de skulle men valgte kun at åbne det ene nummer, jeg ville så ringe ind via dette nummer de har oplyst på deres hjemmeside men uden held da de henviser til mail support og det er så deres kundeservicemail jeg skriver en lang forklaring om mit problem og trykker send og hvad for man en kvittering som henviser til en ny mail så kan man så gå igang igen med at forklare.
Efter endt skrift fik jeg den endelig sendt dagen efter fik jeg svar på at de ville blive bragt i orden og de skulle bruge nogle oplysninger dem fik de og jeg måtte vente endnu en dag. dagen efter der virkede det stadig ikke og jeg måtte igen skrive, deres support har tydeligvis kun åbent fra klokken 08:00 - 12:00 lige den tid hvor folk er på arbejde så man skal vente fra dag til dag på svar og man skal skrive flere beskeder frem og tilbage det tager en evighed.

jeg har allerede efter 2 dage fået nok og valgt at skifte selskab, men Ymobile vælger så at lukke det forkerte nummer i ordren så jeg nu ikke kan få mit mobilnummer med over til det nye selskab, Ymobile kan trods deres egen fejl først åbne mit nummer efter 3 måneder.

det er simpelhen uacceptabelt

jeg kan på ingen måde anbefale dette firma
deres priser er også der henefter når man ser på deres kundeservice.

Kundeservice. ?? Findes ikke

De bør nok overveje en lidt anden måde at behandle deres kunder på.
De sender mails fra kundeservice@ymobile.dk reklamere over alt på deres web med selv samme e-mail og når man så endelig skriver til dem skal man vente 10000 år for at få svar.
Når man så forsøger at ringe til dem eller deres hoved firma bag bliver man mødt af en telefonsvar der melder at alt skal foregå via mail.
Og på deres hoved firma bliver man mødt af en stemme der siger "hej dit opkald koster 999kr.-, hvis du bliver hængende"

Ikke lige frem sådan man får flere kunder.
Kan se også her på trustpilot viser de den samme mail..

Få nu fingeren ud! :)

0 kundeservice

Har desværre ikke set at de havde ændret deres priser og prudukter, før jeg flyttet mit nr, men kan sikkert ikke annullere det pga. de intet kundeservice har.

Ødelagt simkort læser

Den sim kort-adapter som de kræver man bruger ødelage sim-kort læseren på min telefon.. Pas på!!!
Det er en meget alm. skade med alle sim kort-adapter kan jeg læse mig til nu - Nu håber jeg bare at Ymobile står ved deres ansvar og dækker det men opdatere lige om de gør eller ej.

Har nu fået svar tilbage, de er totalt ligeglade, og lidt nedladende....

Men pas på det her er et alm. problem..

Fantastiske priser til de blev lavet om

10 gb data og 3 timers tale for kun 79 kr. om måneden var fantastisk nu har de så besluttet at lave alle deres pakkeløsninger...

nu koster det 99 kr. for 1 gb data og fri tale som jeg ikke kan bruge til så forfærdelig meget øv

Billige men uden support

Der er ikke styr på tingende, og hvis man prøvet at kontakt support via mail, så skal man ikke regne med at høre noget fra dem i 5-7 dage. Efter kun 1 mdr. er jeg flyttede fra ymobile igen. Ymobile er underbemandede i stor grade. Kan IKKE anbefales!

God forbindelse og dækning

Jeg skiftede fra Oister til Ymobile og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Det eneste problem, som jeg har er, at MMS beskeder tager meget lang tid om, at ankomme til mig. De har ikke været i stand til at finde problemet, men i det mindste har de forsøgt.

Indtil videre, godt. :)

jeg overgik i dag fra telmore til ymobile og jeg er virkelig tilfreds. telmore var godt, men dyrt. Jeg kører nu stadig på tdc's net eneste forskel er at jeg nu har 10GB data istedet for 500Mb og dette til 20kr. mindre om måenden altså kun 79kr. Jeg er virkelig glad. :)

Det kunne være meget bedre

Valgt Ymobile ud fra de gode anmeldelser.
4 nummer skulle de flytte over til sig til 1 august 2013. De 2 af dem går hurtig igennem og blev godkendt til flytning 1 august. De sidste 2 bliver forsøgt flytte 2 gange men afvist pga manglende simkort nummer oplyser mit nuværende selskab. Ymobile bliver gjort opmærksom begge gang. Sidste kontakt fra Ymobile er den 24/7-2013 hvor de skriver at de arbejder på sagen. Syntes den gode hurtig service halter lidt her. Til med kan jeg ikke ringe til de 2 nummer fra min mobil med Ymobile kort i. Men tager jeg en anden mobil med et andet simkort i kan jeg ringe til dem. Har i går sendt en mail til Ymobile Kundeservice så håbet lidt der kommer gang i sagerne snart.

Hurtig portering, gode priser, kanon support

Porterede fra Telmore og Ymobile, alt gik som det skulle og til den aftalte tid.
Meget konkurrencedygtig prispolitik mht data og support der svarer hurtigt og venligt - indenfor et par timer de par gange jeg har haft kontakt med spørgsmål.

En hurtig, god og reel kundeservice / support !!

Flyttede 2 nr. til ymobile:
Det 1. nr. gik nemt og hurtigt, med lidt hjælp fra supporten.

2. nr. gik der lidt "ged" i, hvilket jeg i starten var lidt skyld i :-).
Det tog lidt lang tid før det kom i orden, men da supporten hele tiden var super hurtig med tilbagemeldinger, følte man sig ikke forladt :-) Tak for det !!

Alt virker nu, absolut ingen grund til ikke, at prøve ymobile !

Hjemmesiden trænger absolut til forbedringer derfor kun 4 stjerner.

6 måneder uden problemer ;-))))

Min kone, min far og jeg har nu været kunder hos Ymobile i 6 måneder og jeg kan absolut anbefale det lille firma. De svarer på spørgsmål og vi har ikke haft driftsvanskeligheder overhovedet. Virker bare og er BILLIGT!!! Tak for det.

Super billige og super reelle, men ikke fejlfri

Jeg har været kunde i over et år hos ymobile med flere mobiler og fastnet og er super tilfreds.
Ymobile er både super billige og er super reelle når man er i kontakt med dem, de gør hvad de kan, giver hurtige svar, og de prøver ikke at røve folk.

Men de er ikke fejlfrie!
Jeg har måtte citerer deres egen hjemmeside for at skifte abonnetment midt i en måned, og efterfølgende var der fejl i faktureringen (>1000 Kr).
Men jeg har aldrig oplevet at der var problemer med at få tingene rettet.

Derudover mangler de efter min mening nogle bedre priser/produkter når 10 GB mobil data ikke er nok (især ad hoc for en enkelt måned).

Hurtig og effektiv kundeservice og utroligt billige priser!

De har vildt billige priser - billigere end alle andre! Alligevel får man en rigtig god service, da kundeservice svarer hurtigt på telefonen og email. (indenfor få minutter nogle gange!)
Derudover er det virkelig lækkert at kunne vælge i mellem hvilket mobilnetværk man vil være på!

Stor ros!

Det eneste negative er at de stadig er lidt nye til tingene, og deres hjemmeside/selvbetjening stadig halter lidt, men eftersigende arbejder de hårdt på at gøre noget ved dette, og ellers kan man heldigvis altid let komme i kontakt med kundeservice! :)

Ok og billigt

God service og billigt, mangler dog 4g dækning for at få den 5 stjerne

4 stjerner med pil op.

Mine indtryk som ny kunde:

- Positivt -

- Pt. markeds laveste pris på en 3 timers pakke inkl. tilstrækkeligt data.
- Der kan vælges imellem både TDC og Telenors netværk(stort plus for personer uden for de større byer, da 3g dækning i DK er hullet som en si)
- Hurtig respons(fik mit nye simkort hurtigt, og det blev aktiveret på den angivende dato)

- Negativt -

- Ymobil roder stadigvæk noget på deres hjemmeside. Et af flere eks: under 3 timers pakken står at såfremt de 10gb data overskrides, så lukkes data forbindelse, men i menuen under "priser & gebyr" er prisen 50øre pr. MB der overskrides.
Ymobile's abonnementsvilkår hjælper dog ikke, da der står at forbruget takseres iflg. gældende priser som ses på hjemmesiden www.ymobile.dk.
Spørgsmålet er så: lukker forbindelsen, eller koster det 50øre pr MB der overskrides?

- Konklusion -

Jeg har fået en god start som ny kunde, og de fejl der er kan jeg sagtens leve med, men bliver de sidste ting på hjemmesiden finpudset, - så er der 5 stjerner.

- Svar på kommentar -

ahhh så forstår jeg - beklager misforståelsen. Er det så ikke muligt, at i efter teksten "Hvis du bruger mere end de 10 GB data, som er inkluderet i pakken, lukker vi for dit data (Du kan selvfølgelig få det åbnet hvis du sender en e-mail til regning @ ymobile.dk)" ville tilføje at såfremt dataforbindelsen genåbnes, vil der gælde de datapriser, som er oplyst under "priser og gebyr"
- så vil ligningen nemlig gå op...

Super hurtig service

Jeg sidder en søndag aften og kan ikke få mit nye simkort til at virke i telefonen. Så jeg sender en mail til Ymobile, som svarer mig indenfor ½ time. Det er da vanvittig hurtigt!!

Det har jeg alligevel aldrig prøvet før!

Update på nedenstående anmeldelse (som jeg desværre kom til at skrive via mit Facebook login, derfor to lidt forskellige profiler)

Alt kører som det skal og jeg har modtaget mail med information om mit nye SIM kort.
Da jeg også vil skifte over til deres IP telefoni for fastnet , ønsked jeg en guide til opsætning af min egen IP boks (linksys) Kun 5 minutter efter jeg havde skrevet en mail med anmodning om en sådan , lå der er en PDF fil med den komplette guide

Hvad mere kan man forlange - billige priser og god og ekstrem hurtig kontakt med kundeservice..

3. dk derimod venter jeg stadig på, skal svare mig omkring garanti reparation af min smartphone som ikke virker - nu på 3. dagen:

"Vi (hos 3.dk) oplever i øjeblikket ekstra travlhed i kundeservice. Vi bestræber os på, at besvare din henvendelse så hurtigt vi kan, men du kan forvente svar inden for 5-8 hverdage, Vi beklager den længere behandlingstid og håber på din forståelse.! (sic!)

Det har jeg slet ingen forståelse for, skal jeg lige hilse at sige, og derfor er jeg af samme grund heller ikke kunde hos 3 mere!

Det har jeg alligevel aldrig prøvet før!

Jeg fik telefonisk kontakt med deres kundeservice efter kun 1 minut, og det på en første hverdag efter weekenden (mandag 12:15) i frokostpausen! Det har jeg alligevel aldrig prøvet før.

Ovenikøbet var servicemedarbejderen venlig og lyttende, hvilket også er ret usædvanligt, når talen falder på teleselskaber.

I forbindelse med min bestilling af flytning af telefonnr. fra Bibob til Ymobile, må yMobile servicemedarbejder desværre fortælle mig, at de har store tekniske problemer med at oprette nye (dankort) kunder ( pt. 8-4-2013) men han oplyste, at teknikerne arbejdede på at få systemet op at stå igen hurtigst muligt.

Han ville sende en mail til mig, når ordren kunne gennemføres. Desværre kunne der ikke sættes tidshorisont på processen, men jeg tror faktisk at det er værd at vente 14 dage på, efter denne gode kontakt med kundeservice. Det havde dog været smart, om jeg havde fået besked om problemet via mail. så jeg ikke skulle ringe til dem.

Har Ymobiles repræsentant her på Trustpilot yderlige at tilføje, i forbindelse med de aktuelle problemer omkring nye oprettelser ved Dankort betaling ?

Det lyder til, at være et ganske alvorligt problem for en hvilken som helst virksomhed, ikke at kunne tage imod nye kunder, skulle man mene..

ymobile ApS Details

ymobile kundeservice består af to teams - Regningsservice og support. Handler din henvendelse sig om regningsspørgsmål, ændring af abonnement eller generelle spørgsmål vedr. priser, pbs, dankort eller abonnementer skal du skrive til regning @ ymobile.dk Handler din henvendelse sig om tekniske problemer, aktivering af sim kort, problemer med mobilen, problemer med dit fastnet eller generelle spørgsmål af teknisk karakter så skal du skrive til support @ ymobile.dk Har du brug for at snakke med os kan du ringe på telefon 81108110 mellem 8.00 og 12.00 - Vi tager ikke i mod henvendelser efter klokken 12.00

Visit ymobile ApS

We live here: Anelystparken 45C