Youbio reviews

Youbio reviews

5.2

Kan ikke afspille på Ipad

Hej
ville gerne give flere stjerner for indholdet er ganske udemærket, men har nu prøvet
at afspille hobitten på min Ipad (version 7.1) mindst 20 gange.
Har genstartet app og geninstalleret, men lige lidt hjælper det, står bare og hænger og skriver henter.
Så hvad skal jeg så lige bruge et abbonement til hvis jeg ikke kan afspille på min enheder.

Opdatering af serier

Jeg ville ønske som kunde at i ville opdater jeres serier bedre når man ligger sæson 1 og 2 ind af rizzoli og isles så må man gerne ligge de andre sæsoner ind også ....men ellers er jeg tilfreds med youbio

1.5 time i telefonkø er bare IKKE iorden!

Det kan SIMPELTHEN ikke passe, at jeg skal vente 1.5 time for at komme igennem til en uviden medarbejder, der ikke engang kan hjælpe med det et så simpelt spørgsmål om afmeldelse..
Jeg ønsker bestemt ikke at være kunde hos youbio, da udvalget af film og serier er helt i bund, samt kvaliteten er helt hen i vejret. Det er bare desværre en jungle at få lov at afmelde sit abonnement.
KOM IGEN YOUBIO..

Hej Nikoline

Du har været meget uheldig, hvis du har siddet i kø i så lang tid.
Når det så er sagt, er det selvfølgelig noget vi har fokus på at forbedre.

Dog kan jeg ikke forstå du skulle til udvidet support og ikke kundeservice, da du ringede ind.

Hvis du stadig ikke har fået det afmeldt, er du velkommen til at sende en mail til isupport@yousee.dk med kundenummer, adresse, telefonnummer og linket til denne Trust Pilot anmeldelse.

Snyder kunderne

Man får fortalt, at den første måned er gratis. Hertil er det forventeligt, at det drejer sig om en måned uanset, hvornår man tilmelder sig (som det fx gør sig gældende hos Netflix og Viaplay) og altså ikke kalendermåneder. Dagen efter oprettelsen af en gratis måned, er det derfor MEGET OVERRASKENDE, at der bliver trukket 100kr fra ens konto. Dette er ikke blot kritisabelt, men snyd af kunderne.

Jeg kan derfor ikke anbefale Youbio til nogen som helst, men vil fraråde alle at benytte sig af deres "tilbud" om en gratis måned.

Hej Christine

Det er vigtigt man læser hvad der står på vores hjemmeside, for det tilbud vi har er 0 kroner måneden ud.

Vi forsøger ikke at skjule noget, da det står i et gult OBS mærkat på vores YouBio side.

Alt for få nye serier

Der er alt for få populær serier og ALT for mange tegneserier, øv øv.
Hvis jeg skulle overveje at beholde min store tv pakke, så skulle det være fordi jeg foretrækker at streme serier feks. Via youbio, men jeres udvalg er meget skuffende, så jeg vil prøver at overtale min bedre halvdel til at nedgradere, da fordelen ved at have den store pakke var at vi fik youbio.
Håber i vil satse mere på serier(ikke tegneserier)

Hej Jette

Jeg tager dit input med videre, til vores film-afdeling.

Dan

Platte b film til dyre leje priser

Vi har lige set en ekstrem dårlig gyser til 39 kr. den hedder "Gate to hell" Lad være med at leje den.. Jeres leje priser er for høje.. Vi vil gerne af med boxen. Hvorledes kan vi opsige yousee boxen og få mulighed for at retunere den. Jeres butikker vil ikke af med et nummer til jer. Mange af de dårligeste film bør i gøre gratis.. Netflix er meget bedre, for de trækker pengene med det samme i stedet for monster regninger hver tredie måned....

Hej Adam

Hvis du gerne vil opsige din YouSee Plus boks, kan du gøre det her: http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Kontakt/Tv/Opsigelse/Kundeservice_Kontakt/Formular.aspx

Så sender vi dig et returlable, så du kan sende boksen retur til os.

venlig hilsen

Hakker lidt

Når man ser en film eller en serie så hakker lyden efter 5-10 minutter mens billedet er helt fint, det er enormt irriterende og dette giver en lyst til ikke at se film færdig. Jeg håber dette vil blive lavet hurtig, ellers så mister man lysten til at have et abonnement hos Yousee bio.

Hej Klara

Nu skriver du ikke på hvilken enhed du oplever problemet, men udfyld denne formular, så tager vi et kig på de problemer du har:

Hakker

Efter 10 minutter begynder det at hakke, har prøvet flere gange. Få det nu fixet!

Hej Dustin

Youbio virker ikke på iPad, Chrome (Windows) og Internet Explorer

Jeg prøver at få vist en film i Chrome (Windows). Der sker ingenting. Så prøver jeg med Internet Explorer. Her bliver jeg promptet for at hente en plugin-installationsfil som hedder YouSee.msi. Jeg downloader og installerer og genstarter Internet Explorer. Når jeg trykker play på filmen, fryser Internet Explorer og jeg kan kunne lukke ved at bruge Task Manager. Så tager jeg min iPad frem og går ind og trykker play på filmen. Her fremkommer der beskeden Henter med et timeglas og der sker ingenting. Jeg lader iPad'en ligge og "Hente" i 10 min men der sker ingenting.

Hej Søren

Udfyld denne formular, så tager vi et kig på de problemer du har:

Navnet Blockbuster købt af TDC

Kvaliteten på streaming fra Youbio bliver nok ikke som kvaliteten på en blu-ray skive, hvilket man kunne håbe. Godt man stadigvæk kan leje blu-ray film.

Rigtig mange gode film, men ..

Er meget tilfreds med udvalget af film og på PC virker det hele meget professionelt, men det halter altså på TV og det er der man ser film med den gode lyd. Deres menuer er forfærdelige at finde rundt i og man kan ikke søge efter en film via alfabetet, men kun efter det første bogstav. Der er alt for mange menu-indgange til de film de har og det kan ødelægge oplevelsen

Konceptet er ok.

Jeg må have lidt mere tid før jeg bedømmer.

Burde politianmeldes for snyd!

Jeg meldte mig ind 27 december, hvor der stod " Resten af denne måned gratis" Hurtigt efter opdagede jeg dog at de havde sendt en mail som bekræftelse på at de havde trukket 12,80 kr. Ja et lille ligegyldigt beløb, men alligevel penge som de ikke havde ret til. Ville derefter sende en mail til dem, men den ide er nu droppet da der åbenbart går 10-15 dage inde de svarer tilbage.

Useriøs virksomhed. Jeg skal aldrig have noget med yousee at gøre igen.

Hej Martin

Send en mail til isupport@yousee.dk med din fulde adresse og linket til denne Trust Pilot anmeldelse, så kigger vi på din sag.

Dan

Trækker penge, men skriver det er gratis!

Meldte mig ind kl. 10.04; kiggede lidt rundt på siden, opdagede det var noget humbug og at det ille blive alt fordyrt. Meldte mig ud Kl. 10.13 (efter flere minutters søgen efter et sted at blive meldt ud). modtager en mail Kl. 10.14 "Vi har modtaget din indbetaling på 86.23 kr." HVAD BLEV DER AF "...GRATIS MÅNENDEN UD"!!?? SIKKE NOGET MØG! Hvor er det ærgerligt jeg ikke kiggede langt nok ned af siden på trustpilot først!

Hej Anne

Dan

Godt udvalg af film og serier

Men deres backend eller software er temmelig ringe. Oplever ofte især ved aftenstid at streams stopper. Det påtrods vi har 25mbit og andre tjeneste kører uden problemer.

Hader man skal logge ind hver eneste gang! Vi bruger mediecenter til afspilning.

youbio er nok det dårligste

om jeg kan anbefale youbio øm nu skal du bare høre jeg har personligt ikke haft andet end problemer, når du så har fået nok og ringer til kundesserice og tænker yes yes de kan da hjælpe mig så skal du taste forsællige ting i ca 2 min for at få lov til at vente i over 20 min i 9 ud af 10 gange når du så er kommet igennem er det meget begranset hvad man kan få af hjælp. og problemet bliver ikke løst !

Hej Allan

Vi vil meget gerne høre nærmere omkring de problemer du oplever med YouBio.

Send os en mail til isupport@yousee.dk så finder vi en løsning!

Kasper

Fint udvalg af film og i rimelig kvalitet.

I er gode til at give gratis "film-koder". Det sætter jeg stort pris på. Og ligeledes er i gode til at sørge for at have nye film hele tiden. Blev endelig ved med det. Jeg savner dog nogle af de mest populære serier. Bl.a. Breaking Bad.... Men ellers pisse godt koncept.

Virkelig ringe udvalg af film i abonnement.

- mere eller mindre kun gamle film
- Diverse serier / afsnit i serie bliver slettet igen og igen.
- deres app til Samsung tv virker sjælent, film stopper midt under afspildning.
- Små 20 min i kø hver gang man skal kontakte deres kundeservice, hvor man bliver mødt af arrogante og ligeglade medarbejdere, der mener at 7 dage er ok at vente på en opringning med svar på deres problemer.

Så tak for denne gang Youbio, nu røg min tålmodighed for sidste gang.

Fungerer perfekt

Jeg har tidligere haft Viaplay via LG, men dels hakkede/stoppede film for ofte, og til slut valgte Viaplay at afbryde samarbejde med LG for tv ældre end fra 2011.
I starten af november valgte jeg så at prøve Youbio, og det har ikke skuffet. Har købt den lille boks, så jeg blot kan flytte den rundt fra stue til soveværelse. Har koblet den op via WIFI, og det har bare fungeret perfekt. Ingen hakken, ingen stoppen - det fungerer bare.
Omkring udvalget af film og serier er der både mulighed for abonnementsfilm/-serie, eller man kan kan leje nyere film, der ganske givet kommer senere via abonnementet.
Prisen taget i betragtning er det alle pengene værd :-)

Udemæket

Youbio er nemt og hurtigt, hvis man kan li og se film og serie, plus man kan spare en hel del penge hvis man som jeg altid skulle se alle film. Eneste minus( også derfor kun 4 stjerner) er at når der kommer opdatering, passer det ikke sammen med mit fjernsyns opdatering, men atl i alt, når det virker, så er det rigtig godt

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Visit Youbio