Youdate reviews

Youdate reviews

6.1

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Gratis og godt alternativ til "de store"...

...men desværre lider sitet både af tekniske problemmer regelmæssigt (gør det meget sløvt at browse), samt der er for meget spam fra falske profiler.

100% gratis, velfungerende og i god vækst - tak til YouDate.dk

YouDate.dk gør det fantastisk - sitet er 100% reelt og gratis, det er skåret ind til benet og let at bruge og der er ved at komme god aktivitet. Virker på desktop, tablet og mobil.

Alle andre dating sites jeg har set er enten livsfarlige scam fælder eller bekostelige oplevelser, hvor man måske kan læse folks profiler, men hvor man ikke kan kontakte dem uden at hive kreditkortet op af lommen. Og typisk er de andre løsninger lavet unødigt komplekst med fjollede match lege og overdrevent avancerede og bøvlede muligheder for søgninger.

Jeg gætter på at folkene bag YouDate.dk må have det lidt svært med at hive penge hjem på deres bannerreklamer, men nu har sitet eksisteret i mange år, så det kan øjensynlig lade sig gøre, og tak for det!

På minussiden er sitet stadig relativt ukendt og derfor med færre online profiler end de store spillere på markedet, der har kørt reklamekampagner i årevis. YouDate.dk ser ud til at vækste organisk og det tager så tid, når indtjeningen er relativt lav. Så spred det glade budskab alle sammen.

Tak til YouDate.dk

Kun en reklameside

Hej, jeg har nu prøvet det her gratis site, men der kommer få profiler op, virker som om de er standard profiler eller gamle profiler der ikke anvendes mere.

Hver gang man klikker på noget inde på hjemmesiden, så ledes man videre til reklamer for andre datings sites så som elitedating, underligt at det sker med en datingside der er gratis. Det betyder jo flere opretter sig der og youdate ikke har så mange profiler. Hvorfor reklamere for andre datingsites, hvis man gerne vil have mange på sit eget site.

har meldt mig ud igen, da det ikke kunne betale sig at oprette profilen i første omgang.

Øv øv

Den perfekte datingsite

Jeg måtte simpelhen give min mening til kende, da jeg så hvilket gennemsnit youdate har herinde, hvilket er helt skudt forbi.

YouDates funktionalitet er helt i top, og jeg er flere gange blevet overrasket over hvor flot teknisk, den er bygget op.

Det er der, en del dating hjemmesider der er (teknisk flotte), men ingen af dem er fuldstændig gratis, at benytte sig af.

Selv bannerreklamer benytter de sig ikke af!

Det faktum at deres brugerbase ikke er så stor, skyldes jo formentlig at de intet reklamebudget har. Men folk kunne jo forsøge at google "gratis dating side"!?

Jeg kan kun råde folk til at benytte sig af denne side, og gøre den større. Det bliver ikke bedre; hvem fanden gider betale 149,- kr om måneden for at blive listet i en database, og brev udveksling på under 1/Mb om måneden?

De andre sider, eller rettere sagt, de mennesker der har betalt for dem, er til grin.

Umuligt at finde en ægte profil.

Jeg har brugt sitet i en længere periode og må konstatere, at det er umuligt at finde nogen ægte kvindelige profiler herinde

Netdating som det burde være!

En simpel men effektiv netdating tjeneste, som koster GRATIS og ikke er fyldt med falske profiler!

Awesome og gratis dating side, ingen snyd bare dating!

Super gratis dating site, med massere af aktivitet. dog føler jeg der er et overvægt af sjællændere, ikke at det gør noget. :)
Men Jyder, kom dog ind i kampen! :D

Gratis og bedre en betalingssider

Denne dating er gratis, overskuelig og let at gå til. Har selv prøvet dating.dk og youdate er 1000 gange bedre! Kan stærkt anbefale at oprette en profil, selv hvis man ikke søge en kæreste.

youdate.dk 110 % Free !

youDate.dk er 100% gratis at benytte for alle brugere.

- Der er ingen tvungen betaling for, at du kan modtage breve fra, læse breve fra eller skrive breve til sidens mange tusinde profiler.
- Der er ingen tvungen betaling for at se profilers billeder.
- Der er ingen tvungen betaling for at benytte sidens chatfunktion.

Med andre ord: Alt på youDate.dk er 100% gratis!

Det er den Bedste date side

Visit Youdate