YouTech ApS BilligBazaar.dk/YouTech.dk reviews

YouTech ApS BilligBazaar.dk/YouTech.dk reviews

6.6

Skod!!

Virkelig dårlig service - bestilte en termokande og gang på gang fik jeg en mail om pakken blev afsendt hvor jeg så efterfølgende fandt ud af det ikke var sandt!!

Er spændt på om jeg nogensinde modtager mine penge som jeg har bedt om at få tilbage..

Aldrig mere billigbazaar.dk og vil ALDRIG anbefale den side..

Reply from YouTech ApS

Det er dybt beklageligt at du ikke har modtaget din pakke. Vi vil dog samtidigt gerne kommentere på din anmeldelse, da du ikke giver et retvisende billede af sagen.
Pakken er afsendt, men efter at GLS ikke har registreret din pakke har vi valgt at annullere ordren og give dig pengene retur.
Derudover har vi selv valgt at tilbagekalde pakken og tilbagebetale pengene til dig, idet vi ikke vil have mail's hvor du beskylder og benytter en tone som ikke er anstændigt overfor vores medarbejdere.
Til sidst så skal du ikke være bekymret for at få dine penge igen, dem har du inden 3-4 hverdage.
God jul

Super servie og hurtig levering

Jeg kan slet ikke nikke genkendende til den dårlige kritik af YouTech. Jeg har flere gange handlet via deres shop og ingen af gangene har vi været utilfreds med vores køb. Sidst tog det kun en dag, før vi modtage min ordre

OBS Ikke bestille her, ingen telefonnr. svare ikke på emails. Pengene trukket fra kontoen, ingen vare modtaget

D. 6.12 bestilte jeg vare hos billigbazaar.dk, men jeg har ikke modtaget varen, har prøvet at google mig fremme til to telefonnr. 20896789 (er lukket) og 41893191, men der er hele dagen kun telefonsvar, har prøvet gange flere at kontakte kundeservice via email: kunderservice@billigbazaar.dk ingen feedback. På deres internetside stå at de svare indenfor 1 hverdag ???? Venter stadigvæk på svaret og på varen ? Ordre nr 100001891
Kalder det ikke dårlig kundeservice, jeg kalder det ingen kundeservice og pengene er væk . OBS til alle de har handlet her. Husk at udfylde et indsigelsesblanket ved banken, og derudover kan i melde fa. til politiet, så at de ikke kan forsætte med at snyde kunderene !!!!!!!!

Ingen problemer

Bestilte en vare, den blev leveret 3 dage efter, før blev pengene ikke trukket, handler helt sikkert her igen

Nej, her skal man ikke handle!!

Bestilte 21. nov. 2013 to sæt Profboard Skæreplader hos Smag& Design, som bekræftede ordren samme dag. Leveringstid 2-3 dage til pakkeshop. Jeg har ikke modtaget varerne - til gengæld kan jeg af mit bank kontoudtog se at YouTech Aps hæver pengene den 26. nov. 2013. Siden har det været umuligt at komme i kontakt med begge ovennævnte virksomheder - begge telefoner melder lukket. Og der bliver ikke svaret på fremsendte emails.
En særdeles uacceptabel og urimelig oplevelse.

Her skal man IKKE handle !!!

Bestilte en vare
Tre dage efter rykkede jeg for en ordrebekræftelse og fik en lang historie om problemer med lagerhotel og logistik problemer og problemer med deres tracking hos GLS.
Fik at vide de ville sende en ny vare en fredag og at jeg ville have den mandag
Om tirsdagen var der stadig ingen vare dukket op og jeg rykkede igen da de havde taget pengene.
Fik igen en lang historie og endelig trackiing nummer som IKKE virkede !
Fik så at vide at de kunne sende en ny om torsdagen som jeg så ville have om fredagen ! .
EHH ? Dvs. At man ville sende min vare for 3. Gang ??? ,
De virker fuldstændig useriøse og er tilsyneladende fulde af løgn og jeg agter at anmelde dem
Dette firma er en af grundene til at mange er bange for at handle på nettet og er med til at ødelægge markedet for andre webshops der er ærlige og som yder en god service ,

En MEGET utilfreds kunde !

Reply from YouTech ApS

Der er altid 2 sider af en sag.

Det er korrekt at der har været forsinkelser på enkelte pakker, idet vores lager er overgået til ekstern lagerhotel pga. markant stigning i antal ordrer.

Når man som virksomhed foretager store ændringer i logistikken, vil der naturligt forekomme enkelte udfordringer, som vi helst ikke ser, men som er uundgåeligt.

Vi har i denne sag hele tiden tilbudt kunden, at annullere ordren og dermed modtage sine penge retur.
Grunden til at vi har hævet pengene, er at pakken har været afsendt, men fordi der også har været problemer med korrekte track & trace numre, har vi ikke kunnet spore pakken, efter den har været forsvundet for fragtfirmaet.
Derfor har vi også tilbudt kunden at vi sender en ny pakke, således kunden ikke skal vente på problemet blev løst.

Kunden mener at vi lyver og vil anmelde os - Det har vi ikke afholdt kunden i, da vi besidder dokumentation om sandheden i ovennævnte tekst samt mailkorrespondance.

Vi vil samtidigt benytte os af muligheden for at sige tak, til alle de mange glade og tilfredse kunder, som hver dag handler hos os - Det er også derfor vi har valgt at ændre vores logistik, som blandt andet betyder lavere fragtpriser direkte til døren.
Udover lave fragtpriser kan man nu bestille varer helt frem til kl. 20.00 og få det leveret næste dag, på de vare som er lagerførende.

Til de som ønsker nærmere information om ovenstående, er meget velkommen til at rette henvendelse til vores kundeservice.

Lige som forventet

Gik som jeg havde forventet. Hekt ok

Hurtig levering og billige priser

Jeg bestilte en miniovn hos Youtech og den blev leveret 24 timer senere. Det var hurtigere end hos konkurrenterne og i øvrigt var prisen også billigere.

Eneste forvirring er at de i onlineformularen beder en om at indtaste en leveringsadresse, skønt de afleverer hos GLS pakkeshops. Hvis man bare klikker af at fakturerings- og leveringsadresse er den samme, så går det hele flydende.

Hurtigt og effektivt - god service - god pris

Kan absolut anbefale at benytte Youtech hvis behovet opstår

Hvordan 1-2 dage bliver til 5 dage.

1-2 dages levering er hvad der loves på hjemmesiden, men der går 5 dage før levering.
Man besked om at afhente sin vare samme dag senest kl : 16.00, hvad hvis man ikke kan afhente inden kl: 16.00, så har man et problem

Reply from YouTech ApS

Der sker sjældent forsinkelser i vores ekspeditioner/forsendelser af ordre, men i dette tilfælde har Kurt rigtigt nok ventet 5 dage på pakken.
Det er vi naturligvis kede af.
Hvad angår afhentning af pakker, kan man vente op til 5 dage inden GLS returnere pakken til os igen.

God handel, konkurrencedygtig pris, problemfri leverance

Da jeg skulle identificere mig som køber blev jeg ikke belemret med en masse irrelevante tilbud. Kvittering blev sendt omgående og da pakke var leveret til ønskede afhentnings sted fik jeg en SMS besked.

God Info og hurtig levering

Fik god Info også da der var en kort forsinkelse i levering. Virker fint med pakkeshop

god personlig betjening

efter et mislykkedes forsøg på betaling, blev jeg efter en mail ringet op.
under samtalen blev ordrepositionen lukket op og handlen gennemført.
Dagen efter var pakken afleveret.
Jeg er meget tilfreds.

Fint

God information og hurtig levering

Nemt, hurtigt og helt uden problemer :-)

Nemt at finde på hjemmesiden, hurtig levering :-)

Totalt i orden

Hurtig levering og 100 % OK

god og hurtig ekspedition

Meget positivt overrasket over bestillingsproceduren og leveringstiden.

Ingen problemer - alt kom som lovet til den lvede pris

Nemt og smertefrit - og alt forløb som det skulle

Hurtig og problemfri håndtering.

Hurtig og problemfri håndtering.

Hurtig bestilling og levering.

Jeg kan anbefale dette firma.

YouTech ApS Details

Visit YouTech ApS BilligBazaar.dk/YouTech.dk