Yutaka reviews

Yutaka reviews

7.4

Top service og lækker mad!!

Min kæreste og jeg bestilte mad hos Yutaka telefonisk, og gik ned for at hente maden senere. Da vi ankom, fik vi meddelelsen at det havde de glemt, og vi spurgte, hvad vi så gjorde? Ekspedienten svarede blot, at "den slags sker jo, lille ven", og vi blev meget utilfredse! Dette hørte chefen heldigvis ude i baglokalet, og blev rasende på ekspedienten. Som undskyldning fik vi dobbelt så meget sushi og husets bedste vin gratis. En dårlig oplevelse, som blev behandlet meget professionelt! En chef der ved, at god omtale er alle pengene værd. Så det får de i hvert fald herfra!

Is Yutaka your company?

Yutaka, take-away, sushi