Yvesrocher reviews

Yvesrocher reviews

8.6

Det bedste kosmetik firma jeg har handlet hos længe

De har blandt andet de bedste produkter, og udover det har de ofte præmier man får med udover sin bestilling. Hvis man i de sjældne tilfælde støder på et problem på deres overskuelige hjemmeside, så er de virkelige søde og rare til at hjælpe. Plus de har også virkelig hurtig levering!

Super skønne produkter.

Jeg har nu handlet 4 gange hos Yves Rocher og jeg er fuldt ud tilfreds med alt. Jeg har mailet et par gange til kundeservice og hver gang fået et hurtigt og meget venligt svar.
Jeg synes deres produkter er skønne, de lever fuldt ud op til det de lover. Jeg har modtaget mine pakker 2 - 4 dage efter bestillingen, 2 af gangene bestilte jeg søndag aften og mine varer kom tirsdag formiddag, så kan det vist ikke gøres meget hurtigere. Jeg anbefaler firmaet til alle med god samvittighed, jeg har kun godt at sige om det.

Lever fuld ud op til mine forventninger

Jeg bestilte flere produkter på siden, og selv her i en travl juletid havde jeg pakken to dage efter!
Kan varmt anbefales...

Meget fint

Har bestilt mange gange. Ikke den hurtigste levering i DK men fine varer og god service!

Har kun en positiv oplevelse med min handel på denne hjemmeside. Bestilte en aften og fik pakken 3 dage efter. Hjemmesiden var nem og overskuelig, og det samme var det at bestille. Desuden fik jeg et par gratis produkter med, det var virkelig fedt.

Eneste (lille-bitte) minus er, at varerne ikke var særlig godt pakket ind. Det hele lå og raslede rundt i en (alt for stor) papkasse, og det var lidt træls. Men bestemt ikke noget der trækker ned :)

Kan kun anbefale at handle på denne side!

Rigtig god oplevelse

Har for første gang handlet hos Yves Rocher, og overordnet set, synes jeg oplevelsen har været god.

Først og fremmest er der mange forskellige produkter at vælge imellem, og der er ofte favorable nedsættelser på flere produkter. Yderligere er leveringen også hurtig - jeg bestilte en fredag og fik min pakke en onsdag. I modsætning til de andre anmeldere har jeg ikke oplevet, at få det forkerte tilsendt. Yderligere kan jeg også godt lide, at man får gaver med, desto mere man køber!

Det eneste lille minus er dog, at jeg ikke fik tilsendt en mail om, at mine varer var blevet sendt, og ærlig talt gjorde det mig lidt bekymret. Dog er dette ikke af så stor betydning, at det trækker ned i min vurdering af samarbejdet.

God kundeservice

Har handlet hos dem én gang, hvor jeg bestilte 3 cremer. Fik kun tilsendt 1 af cremerne. Blev herre irriteret og skrev til kundeservice. Fik svar om at de var kede af det og at de ville sætte pengene for de 2 cremer tilbage på min konto. Rigtig nok satte de pengene tilbage på min konto. Stadig lidt øv at de skulle lave sådan en fejl. I det mindste havde de en god kundeservice.

Noget som jeg godt kan li' ved deres hjemmeside er de gratis ting man kan få når man handler.

God netbutik

mange gode tilbud og nem at finde rundt på.
Desværre er tracking-funktionen besværlig og kræver, at man har handlet før, for at kunne bruges.
Desuden loves der levering indenfor en uge på siden - det stemmer ikke overens med den faktuelle leveringstid, der, hver gang jeg har handlet, nærmere har været omkring 2 uger

Is Yvesrocher your company?

Yvesrocher Details

Yves Rocher