Zalando reviews

Zalando reviews

6.1

Dårlig betalingsløsning.

Det er ikke muligt at vælge kortbetaling som kunde, men man får besked på at kunne bruge PayPal - ingen ved hvorfor det ikke er en mulighed, og ingen vil undersøge det og finde en løsning på problemet - derfor valgte jeg at bruge mine penge et andet sted, hvilket er ærgerligt, fordi jeg ellers altid har været en glad kunde og har brugt firmaet flittigt.

Absolut ingen hjælp at hente til en stor firmaordre

Virkelig ingen hjælp at hente i forbindelse med en ordre på 35.000 kr. I ville ikke hjælpe med selve bestillingen eller med betalingen da den drillede - fik bare at vide, at jeg selv måtte finde en løsning (den ville ikke tage firma kreditkort). Det synes jeg er vildt dårligt kundeservice!! Kan da ikke passe, at man ikke kan sende en regning eller noget i den stil til en virksomhed?? Har i forbindelse med ordren haft hele 5 telefonsamtaler med Jeres kundeservice uden at jeg på nogen måder blev klogere eller fik hjælp.
Vil bestemt ikke købe større ordrer hos Jer en anden gang - det er simpelthen for besværligt!

Lyver for folk

Jeg bestiller noget tøj 1700kr ringer og vil have at vide hvornår jeg kan have varen hos mig.. Det kunne jeg så i lørdags.. Men har stadig ikke modtaget noget så ringer man da igen.. Og får at vide det kan gå et par dage mere.. Så de lyver ved ikke engang hvornår de køre pakkerne til posten.. Så siger man bare noget til kunderne og så kan man jo bare vente.. Syntes det er langt ude.. De kan da i det minste have styr på deres pakker og hvornår de sender i stedet for bare at fyre noget af som ikke passer.. Jeg fik faktisk at vide jeg ville få den om onsdagen men så fortalte jeg dem at der er jo påske så jeg får den nok ikke onsdag så.. Nej så får jeg den lørdag.. Nej.. Tirsdag så da... Nej.. Mon jeg får den imorgen så.. Nej det bliver nok først torsdag eller fredag.. Det er da bare så fedt når folk lyver over for en..

Fungere bare og så er der gratis fragt

Jeg har handlet mange gange hos Zalando, og forstår ikke de negative kommentar om leveringstid. Der står tydligt og klart at det tager mellem 2-6 dage, og den holder altså hvergang. Jeg synes det er rigtig fedt med gratis levering og returnering, og så kan jeg godt lide det store udvalg at sko/tøj etc. Det eneste jeg ville ønske, var at der fulgte en selvklæbende retur label med, så man ikke er afhængig af en printer.

Lang leveringstid, ok priser

Den "normale leveringstid" på 2-6 dage holdt så ikke i forhold til min ordre, og jeg måtte selv kontakte Zalando for at få besked om forsinkelsen. Det er selvfølgelig ikke død og ødelæggelse, men når man lover noget, skal man også holde det - og når man ikke kan holde, hvad man lover, skal man selv give kunden besked - synes jeg.

Derudover fik jeg nogle fine tilbudsvarer, som dog ikke var umulige at finde tilsvarende og i samme prisleje i andre webshops.

Alt i alt en ok oplevelse - men så heller ikke mere.

Kære Jacob

Det er godt at høre, at du fandt nogle produkter hos os, som ikke fandtes andre steder til samme lave pris. Vi bestræber os hele tiden på, at sælge vores varer til lavpris.

Vi er glade for at se, at du modtog din ordre på 6. hverdag, til trods for, at nogle af dine varer skulle afhentes fra et fjernlager. Vi sender alle vores varer afsted hurtigst muligt og gør vores bedste for at levere indenfor den normale leveringstid, men desværre kan vi ikke garantere en specifik leveringsdag eller leveringstid.

Vi håber, at vi i fremtiden vil få mulighed for at levere til dig endnu hurtigere.

Nemt

Det er nemt at handle hos Zalando. Har mange varenumre, og der er meget at vælge imellem. Fandt et par fitness sko, som jeg havde ledt efter andre steder. Ved godt leveringstiden er lang, men det holder indenfor de 6 hverdage. Derfor syntes jeg også de skal have 5 stjerner. Man ved jo, hvad man går ind til, når man handler på deres site. Det står jo klart og tydeligt i betingelserne. Havde købt en vare mere, men den var for lille. Sendte den retur, og der gik ikke mange dage, føre pengene var retur på kontoen. Nemt at printe en returseddel fra siden, så fragten retur var gratis. Det er dejligt. Kunne godt finde på at købe derfra igen.

Kære L. Worm

Mange tak for din positive anmeldelse.

Det er altid super dejligt at høre fra glade kunder, der er tilfredse med vores service og udvalg.

Vi håber, at vi i fremtiden vil få mulighed for at yde samme gode service for dig.

Fin side, god service

Returnerede et par bukser hvor lynlåsen gik i stykker, og fik refunderet beløbet, helt uden bøvl. Så købte jeg et par andre bukser
Kan kun anbefale zalando.dk.. ok de har ikke verdens hurtigste leveringstid, men det er da til at leve med, når servicen er god

Kære Morten

Vores leveringstid er lidt længere end hos andre online shops, da vi er en tysk virksomhed, der ligeledes er placeret i Tyskland.

Det er rigtig godt at høre, at du er tilfreds med vores reklamationsproces og den efterfølgende returnering af varen.

Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Zalando igen.

Mvh. Team Zalando.

Alt for lang leveringstid

Jeg bestiller to par sko den 1/4-2014. Efter dette modtager jeg intet svar fra Zalando, kun min ordebekræftelse. Jeg kontakter dem så fredag hvor de siger min pakke vil blive sendt hurtigt muligt. Dette gør den først tirsdag d. 8, dette er altså en uge efter jeg oprettede min ordre
Denne oplevelse er helt bestemt virkelig irriterende, og håber Zalando vil gøre mere for at dette ikke sker for andre.

Kære Daniel

Vi beklager, at du føler, at leveringstiden har været for lang i forbindelse med din bestilling. Vores leveringstid er på 2-6 hverdage, da vi er en tysk virksomhed, der ligeledes er placeret i Tyskland.

Vi er glade for at kunne se, at du modtog din pakke på 6. hverdag.

Vi håber, at vi i fremtiden får mulighed for at levere bestillinger til dig endnu hurtigere.

Træls

Har hørt så meget godt om dette firma, så købte en Adidas t-shirt d. 30/3
Da jeg havde ventet i en uge, kommer der en ny mail hvori der står at min vare er forsinket.
Jeg skulle skrive til dem hvis ikke jeg havde min vare inden for 4 hverdage.
Jeg sidder nu på nummer 3 dag, og venter på den t-shirt jeg skulle have brugt d. 4/4.
Synes det er for dårligt, fortryder at jeg købte her.

Kære Amalie

Vi kan se, at du allerede har været i kontakt med vores kundeservice.

Vi er glade for, at du har hørt meget godt om os og håber at vi i fremtiden vil få mulighed for at levere din bestilling hurtigere.

Mvh. Team Zalando

Skod firma dårlige leveringstid IKKE MOMS REG I DANMARK!

Tænk lige inden i handler hos Zalando. De betaler INGEN skat eller moms I Danmark! Deres leverings tid super skod. Det er nu min 2nd bestilling og har haft problemer med leverings tiden på begge bestillinger! Så man kan ikke sige at det er tilfældighed! Det er min sidste bestilling i det moms svindle firma!

Kære Wiktor

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at du oplever, at vores leveringstid er lang. Hos Zalando er leveringstiden 2-6 hverdage, da vi er en tysk virksomhed, som også er placeret i Tyskland. Til gengæld kan man hos Zalando nyde gratis fragt samt returnering.

Som tysk virksomhed betaler Zalando skat i Tyskland og er i både Tyskland og Danmark momsregistreret. Vores danske momsnummer er DK 12 65 20 11.

Vi kan se, at begge dine ordrer indeholdt varer, som er blevet afhentet på et fjernlager. Vi er dog glade for at kunne se, at din første ordre nåede frem til dig på hverdag nummer 6., og vi håber ligeledes din nye pakke også når frem inden for 2-6 hverdage.

Vi håber, at vi i fremtiden får mulighed for at levere din bestilling endnu hurtigere.

HOLDER HVAD DE LOVER: HURTIG LEVERING OG/ELLER RETURNERING

Zalando har et fantastisk stort og bredt udvalg som passer til alle!

Har handlet flere gange hos Zalando, og hver gang er varen kommet super hurtigt.
Eneste aber da bei er, at tøjet nogle gange er meget småt i størrelserne, og har derfor måtte sende mine varer retur, hvor processen har været upåklagelig. Hurtig bekræftelse på modtagelsen og hurtig returnering af mine penge.
Kan kun anbefale denne virksomhed til andre, så keep up the good Work :-)

Kære Elisabeth

Mange tak for din positive anmeldelse samt de søde ord.

Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med vores service og udvalg, og vi glæder os til at handle med dig igen.

Mvh. Team Zalando.

Holdte hvad de lovede og kjolerne er meget fine!

Bestilte et par kjoler. De kom frem efter et par dage og er meget fine! Ingen minusser og det er nok ikke sidste gang jeg handler hos zalando :)

Kære Maja

Tak for din anmeldelse.

Det er helt fantastisk at vide, at du gerne vil vende tilbage til Zalando for at handle – det glæder vi os til.

Mvh. Team Zalando

Super lækre sko med hurtig levering! Kan klart anbefales.

Jeg har også flere gange handlet på Zalando. Det er altid det første sted på nettet jeg går hen for at kigge efter sko, fordi jeg elsker deres udvalg og ved der ligger god og tryg kundeservice bag.
Jeg bestilte for nyligt 2 par sko, og ikke mange dage efter kunne jeg hente dem på mit posthus :) synes endda skoene var endnu federe end hvad jeg kunne se på billederne - så det er ikke sidste gang jeg handler hos Zalando.

Kære Smølfen

Tusind tak for din anmeldelse samt din feedback.

Det er dejligt at høre, at du er glad for udvalget, og at du søger hos os, når du mangler et bestemt produkt.

Vi glæder os til at handle med dig igen.

Fantastisk

Jeg har flere gange handlet hos Zalando.dk, og alle gange har jeg været meget tilfreds med varerne! Det er nemt og hurtigt. Der er stort udvalg af tøj, sko osv. og det er rigtig gode priser.

Kære Maria

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde os her på Trustpilot.

Det er super at høre, at du er en af vores mange tilfredse kunder.

Vi håber at vi i fremtiden vil få mulighed for at levere en lige så god service til dig.

Vi glæder os til at handle med dig på Zalando igen.

Mvh. Team Zalando

Det fungerer rigtig fint hver gang

Jeg har flere gange handlet hos Zalando.dk og jeg har hver gang været meget tilfreds med forløbet. Jeg har modtaget mine varer indenfor det tidsrum der er angivet på siden. I forbindelse med returneringer har det også været utrolig nemt og fungeret fint.

Kære Berit

Mange tak for din positive anmeldelse.

Det er rigtig rart at høre, at du er tilfreds med vores service. Det er meget motiverende.

Vi ser frem til at byde dig velkommen på Zalando.dk igen.

Fint !

Har handlet hos Zalando.dk af flere omgange og har intet negativt at sige.
Fint vareudvalg, gode priser og hurtig levering.

Kære Nicki

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre, at du er tilfreds med vores service samt udvalg. Din feedback er med til at motivere os og gøre os endnu bedre.

Vi ser frem til at handler med dig på Zalando igen.

Det virker bare

Rigtig god service mht retur af varer - det hele gik bare så nemt og hurtigt. Godt gået, Zalando!

Kære Maida

Tusind tak for din positive anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores service og ser frem til at handle med dig igen.

Zalando er fantastisk!

Vildt hurtig levering, og meget pænt tøj..
Ville ønske en funktion så man kunne vælge ca. aldersgruppe, eller bedre mulighed for at snævre søgningen ind.. Meget af tøjet er lidt konet, og det gør at jeg udelukkende kigger på mærker som jeg kender. Men generelt er jeg glad for at handle hos Zalando! :-D

Kære Malene

Mange tak for din anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med vores service og er glad for at handle hos Zalando.

Din feedback er hermed sendt videre til rette afdeling, som vil tage dette op til overvejelse.

leveringstiden overskredet

Bestilte tøj hos Zalando.dk for præcis en uge siden (6 hverdage) og jeg er da godt nok ked af jeg ikke har fået mit tøj endnu. Når der står 2-6 dages levering så forventer jeg det sker. Ellers var der ingen problemer...

Kære Christian

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at du endnu ikke har modtaget din bestilling. Vi kan se i systemet, at nogle af dine vare har været afhentet fra et fjernlager, hvorfor leveringstiden desværre bliver lidt længere denne gang.

Vi håber du modtager dine varer snarest og at vi på et senere tidspunkt får muligheden for at yde vores normalt hurtige levering.

Super hjemmeside

Hører ikke hjemme i den slanke ende af befolkningen og når jeg gå i butikker, har de sjældent tøj i min størrelse 44-48 (kommer an på mærket).
På Zalnado er udvalget simpelthen så bredt i smag og jeg kan sidde i ro og mag hjemme og bestille - ikke noget med at stå og møffe rundt i et lille omklædningsrum.
Ja, selv Desiqual har de i store størrelser, som selve Desiqual forretningen i Fields ikke har....
Bestilte f.eks. sidste pakke mandag og varen kom fredag - syn´s det er hurtig betjening.
En af de tungtvejende grunde til at jeg kan lide Zalando er, at fragt og returfragt er gratis......Hvor har jeg haft mange dårlige oplevelser og ærgelige omkostninger med dette tidligere. Det er dog vigtigt for Zalando, at de holder den høje standard.

Kære Tine

Det er rigtig dejligt at høre, at du er tilfreds med vores service og føler, at du kan få lige netop det du ønsker i vores online shop. Vi arbejder hele tiden på at forny og forbedre vores brede sortiment, så der er noget for enhver.

Vi glæder os til at byde dig velkommen på Zalando.dk igen.

Mvh.
Team Zalando