Zalando reviewed by

Kæmpe udvalg

Stort udvalg, gode priser, gratis fragt og gratis retur, hvilket jeg synes er en kæmpe fordel. Det at skulle betale returfragt de fleste andre steder får mig ofte til at holde mig fra at købe tøj online.

Leveringstiden er lidt lang, og fra jeg bestiller til jeg modtager
pakken, går der ofte en uges tid.

Mange af deres modeller er ALT for magre og afpillede, ser ret anoretiske ud flere af dem. Det synes jeg er ubehageligt, og giver nogen dårlige billeder i profil, fordi de fleste af modellerne ligner tynde teenagedrenge i profil, og kjolerne hænger på dem.

De har nogle ret heftige cookies, som gør, at samtlige internetsider jeg åbner har reklamer fra zalando nu - selvom jeg mange gange har været inde og slette cookies. Jeg har aldrig oplevet så agressive cookies, og synes det er pænt irriterende.
    Zalando
    TrustScore 6.2 / 10

Reply from Zalando

Hej Sidsel

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os, at du er glad for vores brede sortiment, konkurrence dygtige priser samt gratis levering og returnering.

Hos Zalando bestræber vi os på at have en leveringstid på 2-6 hverdage. Det kan dog i enkelte tilfælde hænde, at en vare skal hentes fra et af vores fjernlagre, hvilket kan resultere i en længere behandlingstid. Over 99 % af alle vores ordrer bliver afsendt allerede inden for 2 hverdage. Hvis du ikke har modtaget din pakke inden for 10 hverdage er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail service@zalando.dk eller telefon 80 88 30 80, som vil undersøge sagen nærmere.

Bliver du ved med at modtage disse heftige cookies, er du meget velkommen til at kontakte os, så kan vi afmelde dig al form for uønsket promotion.

Mvh.
    Team Zalando.dk