Zalando reviewed by

Zalando er okay, hvis man ellers har tålmodighed til det :)

Leveringstiden var fin ifht. at jeg bestilte lige før jul, og at man derfor kan forvente lidt travlhed.

Men jeg bestilte desværre en varer, som skulle byttes. Jeg sendte varen tilbage den. 3/1, og modtog også en returbekræftigelse den 9/1, hvori der stod, at pengene ville blive overført. Det blev pengene bare ikke, i hverfald ikke før at jeg selv mindende zalando om, at jeg også gerne ville have pengene tilbage( skrev til dem den 15/1). Jeg har fået pengene nu - den 23/1 :)

Jeg synes returneringsprocessen er foregået i et utroligt langsomt tempo, hvis man sammenligner med andre danske netbutikker.

Men ellers så thumbs up for at der er gratis fragt og gratis returnering :)
Jeg kunne sagtens finde på at bestille fra Zalando igen :)
    Zalando
    TrustScore 6.2 / 10

Reply from Zalando

Hej Thea

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores levering samt gratis forsendelse.

Vi beklager meget, hvis refunderingen ikke har foregået på normalvis. Hastigheden af tilbageførelsen afhænger af, hvilken betalingsform du har valgt. Benytter du dig af et Betalingskort eller PayPal vil der gå 2-5 hverdage. Ved regning eller bankoverførsel kan det tage op til 30 dage. Hvis det skulle forekomme, at en returnering ikke er blevet registreret korrekt i vores system, vil refunderingen indgå som en manuel overførsel. Vores regnskabsafdeling sidder med disse sager, men da vi har modtaget rigtig mange returforsendelser i forbindelse med julegaver, har denne proces desværre været forsinket et par dage. Dette vil vi naturligvis arbejde på at forbedre til næste år.

Vi glæder os til at se dig igen på Zalando.

Mvh.

Team Zalando.dk