Zalando reviewed by

Aarhus, DK

Handler der ALDRIG igen

Sikke en ELENDIG service!
Zalando begår en fejl, og tilsender mig en kjole i den forkerte størrelse, da jeg reklamerer og siger at størrelsen er forkert og jeg vil have omlevering, for jeg skal bruge kjolen om en uge, får jeg et flabet svar fra zalandos kundeservice om at jeg skal læse ordentligt på mærket. og jeg skal bruge min tid og blækpatron på at sende varen retur gennem deres almindelige retursystem, hvorefter jeg skal placere en ny ordrer!
Jeg sender zalando et billede af mærket, og viser dem, at jeg altså er i stand til at læse mærket. Da jeg så kigger på zalandos hjemmeside, kan jeg iøvrigt se at kjolen nu er UDSOLGT i den størrelse som jeg oprindeligt havde bestilt i!
Det lugter langt væk af, at zalando simpelthen ikke har haft kjolen på lager og så bare har sendt mig nummeret større i håb om at jeg ikke reagerede. Jeg skriver igen til zalandos kundeservice og informerer dem om at kjolen nu er udsolgt, og jeg vil have dækket mine udgifter ved at købe kjolen ved anden forhandler eller få den syet ind til den rigtige str hvis de ikke ser sig i stand til at sende mig den rigtig levering inden for rimelig tid.
Zalando vælger nu at ignorere denne e-mail.
Forløbet er fuldstændig uacceptabelt, og jeg vil aldrig handle der igen, fraråde alle at gøre det samme. Jeg er virkelig ikke sart, men det er bare ikke iorden! Deres reklame er iøvrigt os vildt irriterende... Fra nu af holder jeg mig til asos!

UPDATE!!:
Nøøj hvorer de nederen! efter jeg har skrevet min anmeldelse, som i overskriften direkte skriver at jeg ALDRIG vil handle der igen, og jeg iørvigt havde gjort zalando opmærksom på at jeg i forbindelse med den mangelfulde levering ønsker erstatning, så jeg kan bestille kjolen hos en leverandør SOM ER I STAND til at levere den, sender zalando mig endnu en e-mail, hvor de fuldstændig ignorerer dette og iøvrigt giver mig en FESEN 10% rabatkode jeg kan bruge når jeg handler på deres hjemmeside for over 500 kr. og jeg iøvrigt skal bruge indenfor en måned. Sikke en ubrugelig service! Og en grim måde at udnytte en mangelfuld opfyldelse af aftalen, til at forsøge at lokke flere penge ud af mig, for en kompensation der mest af alt minder om et dårligt udsalg! NEJ HVOR ER DE NEDEREN! - Og så venter jeg iøvrigt stadig på mine penge, til trods for jeg sendte varen retur for en uge siden, og de har modtaget den - De sku bare gi mig mine penge og holde op med at spamme mig med deres ligegyldige markedsføring forklædt som kompensation! - Jeg har allerede frameldt mig nyhedsbrevet for at slippe for dem!
Ini2 found this review useful
    Zalando
    TrustScore 6.2 / 10

Reply from Zalando

Kære Celine

Vi beklager igen at du modtog en vare i en forkert størrelse. På trods af vores strenge procedurekrav, kan der i enkelte tilfælde opstå forvekslinger i forbindelse med en ordre. Vi arbejder hårdt på at undgå sådanne fejl. Hvis du stadig ønsker varen i den rigtige størrelse, kan du foretage en størrelses-forespørgsel ved at klikke på den valgte størrelse. Således vil du modtage en e-mail, når varen er på lager, og du kan derefter gå ind på Zalando.dk og bestille den.
    Vi beklager desuden at du har fået et utilfredsstillende svar fra vores kundeservice, og dette vil vi gå videre med internt. Vores kundeservice tilbyder at sende en returseddel med posten, hvis du ikke selv ønsker eller har mulighed for at printe den ud. Du vil selvfølgelig få dine penge retur, så snart vi modtager og kontrollerer returforsendelsen.
    Tak for din feedback vedrørende vores reklame. Det er vores kunders ideer og ønsker, der er med til at gøre Zalando endnu bedre.

Mvh.
    Team Zalando