Zalando reviewed by

Daugård, DK

Nu bliver det spændende...

Vi har nu to gange bestilt varer hos Zalando. Begge gange er alt gået smertefrit; udvælgelsen på hjemmesiden, bestillingen, betalingen, antal og indhold i mails vedr. bestillingen/leveringen og modtagelse af pakken indenfor den lovede tid.

Nu skal vi have returneret et par af varerne, som vi har modtaget og så må vi se om vi har samme gode oplevelse efter det...

Og nej, jeg er hverken ansat i firmaet eller har samleje med nogen i relation til dette, men bliver lige lidt irriteret over, at fordi man har haft en god oplevelse, så er man "i seng med fjenden". Husk den kan vendes... Jeg tror på konceptet på Trustpilot og havde glemt at tjekke Zalando inden vi handlede dér. Måske havde jeg ikke lagt mine ordrer dér, havde jeg set disse anmeldelser. Men jeg har åbenbart været heldig denne gang. Én fejl og min profil på SmartGuy bliver opdateret :-)

Ha' det!
/kim

And we'll take that in english as well:
And for those who think I am a relative to someone in the company or work for them; I don't. And in the same matter as you beforehand question my motives by given good grades for a good experience - I could question if the people who gives bad grades, are not just payed by an opponent to do so.

I KNOW you are not - but stop writing, that because someone had a good experience, they are not to be taken accountable...
    Zalando
    TrustScore 6.1 / 10

Reply from Zalando

Kære Kim

Tusind tak for alle dine rosende ord om Zalando. Vi mener dog ikke, at du ”har været heldig”, men at det nærmere er normen, da langt de fleste af de bestillinger vi modtager, bliver behandlet hurtigt og leveret til tiden. Så på trods af en del dårlige anmeldelser på Trustpilot, er virkeligheden en anden. Desværre er der større tilbøjelighed til at man tager sig tid til at skrive en negativ anmeldelse end en positiv. Dagligt har vi rigtigt mange tilfredse og trofaste kunder, og heldigvis er der også en del af dem, som udtrykker deres tilfredshed herinde.

Vi kan oplyse dig, at din returforsendelse er udleveret til os, og nu bare skal skannes på vores lager. Så refunderer vi dig købsbeløbet med det samme.

Vi håber på snart at se dig igen på Zalando.dk

Team Zalando