Zalando reviewed by

Rigtig god oplevelse

Jeg har bestilt 3 gange hos Zalando. Jeg ville have samlet det hele i 1 ordre, men størrelserne på lager skiftede hurtigt, så jeg måtte bestille efterhånden som de kom på lager, for at være sikker på at få det jeg ville have ;)

Jeg bestemte mig for en kjole, som var virkelig fin, især til prisen, og resten blev sendt retur. Jeg glæder mig til at bruge kjolen i løbet af sommeren.
Det var nemt at finde varerne, bestille og sende retur. Og jeg fik hurtigt pengene tilbage uden problemer.
Skulle jeg sætte en finger på noget som helst, synes jeg at det lidt emballagespild at sende en enkelt kjole i sådan en stor kasse.

Meget tilfreds og handler der gerne igen! :)
    Zalando
    TrustScore 6.1 / 10

Reply from Zalando

Kære Cecilia

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi er meget glade for, at du har haft flere tilfredsstillende oplevelser ved at handle på Zalando.dk.

Vi sætter stor pris på at du har fundet det nemt og ukompliceret at navigere på hjemmesiden, bestille varer og benytte vores gratis forsendelse ved returnering.

Vi forsøger at tilpasse vores emballage efter ordrenes størrelser, og vi kan oplyse at vores papemballage består af genbrugsmateriale. Derudover er det nødvendigt at vedlægge ekstra beskyttelse i nogle tilfælde, som også gør at kassens størrelse bestemmes derefter.

Du ønskes en fortsat god shoppelyst på Zalando.dk.

Team Zalando