Zalando reviewed by

Tilfreds selvom vare kom på udsalg lige efter køb

Jeg købte et par støvler til fuld pris i vinters. To timer efter ser jeg så, at støvlerne ryger på udsalg. Da jeg af den grund følte mig snydt for nogle penge, skrev jeg til dem. Derefter fik jeg at vide, at de nok skulle sende de penge, som nu var sparet væk over på min konto. Godt nok tog det en måned, før pengene kom - men det gjorde de. Leveringen var der heller ikke noget i vejen med. Udover at webshoppen i mine øjne er en smule rodet, så er det super. Jeg kan sagtens finde på at handle her igen!
    Zalando
    TrustScore 6.2 / 10

Reply from Zalando

Kære Quyen

Det glæder os, at du tog kontakt til vores kundeservice, da du så at prisen på din vare var blevet reduceret. Vi har ofte en masse varer på udsalg, og hvis man endnu ikke har modtaget varen, er det selvfølgelig kun fair at få den til udsalgspris.

Vi beklager at vi i sin tid ikke fik svaret med det samme, men december var en utrolig travl måned for os. Heldigvis er vi langt flere ansatte nu og vi forsøger at svare indenfor 24 timer. Herudover kan man ringe til os fra mandag- fredag og få fat i os med det samme.

Vi håber snart at se dig på Zalando.dk igen.

Team Zalando