Zalando reviewed by

Stort problem at de gemmer kreditkortoplysninger!!

Udover at leveringstiden kan være noget langsommelig, så har de et stort problem - de gemmer ens kreditkortoplysninger!! Jeg købte en lørdag en bluse til min søn, og betalte med kreditkort, og fik en profil. Da jeg nogle dage senere skulle købe endnu en ting sad jeg klar med kreditkortet - men VUPTI, pludselig var der allerede betalt for varen!! Jeg handler en del på nettet, og har aldrig oplevet dette før - og tvivler på at det er lovligt! Så med min mailadresse og et forholdsvist ukompliceret password kan man logge ind på min profil - og købe løs!! Det er bare ikke OK! Jeg har naturligvis logget ind og slettet mit kreditkort - men jeg har ikke på noget tidspunkt aktiv sagt ja til at de må gemme mine oplysninger - og havde jeg ikke købt så kort tid efter havde jeg aldrig opdaget det. Om det står med små bogstaver i deres handelsbetingelser ved jeg ikke - men det er ikke noget der står klart og tydeligt!

Varerne er i øvrigt fine - den første ting tog over en uge at komme frem, den anden en 3 dage - de kom samme tid.
Alexander, Xenia Kristensen, Eva and Miaamalie Olsen found this review useful
    Zalando
    TrustScore 6.2 / 10

Reply from Zalando

Kære Lone

Hos Zalando bestræber vi os på at kunne levere inde for 2-6 hverdage, og dette er vi glade for, at have overholdt i forbindelse med begge dine bestillinger.

Desuden glæder det os, at du er tilfreds med vores udbud af varer.

Vores system tillader automatisk at gemme dine kortoplysninger i krypteret form, hvilket vi også informerer om i vores handelsbetingelser.

Vi kan garantere sikkerheden ved dette.
    Det har blot til formål at gøre det så enkelt og ukompliceret som muligt, at handle på Zalando.dk, da du slipper for at skulle indtaste kortoplysningerne igen.

Vi beklager hvis du ikke er tilfreds med denne service. Hvis du ikke ønsker, at
    dine kortoplysninger gemmes, kan du til enhver tid slette dem fra vores system i ’Mit Zalando’ under rubrikken ’Mine Betalingsformer’.

Vi håber at se dig på Zalando.dk igen.

Team Zalando