Zalando reviewed by

Utterslev, DK

Stort og alsidigt udvalg af kvalitetsvarer

Zalando.dk har et stort og alsidigt udvalg af gode mærkevarer.
Jeg sendte min ordre søndag, og fredag kunne jeg have modtaget pakken, hvis Post Danmark havde overholdt aftalen om at levere pakken til døren. Det sker desværre lidt for ofte at der blot ligger et brev som fortæller at de har været her, selvom jeg er på adressen.
Selv med så stort og alsidigt et udvalg af varer virker hjemmesiden indbydende og nem at gå til. En leveringstid på 5 hverdage er ok og deres forsendelsespolitik (gratis fragt) kan man jo kun glæde sig over.
Så naturligvis skal Zalando.dk have en god bedømmelse.
    Zalando
    TrustScore 6.2 / 10

Reply from Zalando

Kære Bent

Tusind tak for din anmeldelse.
    Vi kan se at du er ny kunde hos Zalando, så det er bare fantastisk, at du har haft en god førstegangsoplevelse.

Det glæder os at du finder det nemt at navigere på hjemmesiden, og at du er tilfreds med det store udvalg af forskellige mærker og varer. Vi udvider hele tiden vores sortiment, og det har høj prioritet, at man kan blive inspireret uanset smag og lejlighed.

Vi er opmærksomme på, at Post Danmark ikke altid overholder deres aftale med os om, at levere pakkerne til døren. Vi beklager derfor at du selv måtte hente den, det vil vi selvfølgelig forsøge at forhindre, næste gang du bestiller hos os.

Ha’ en rigtig god weekend.

Team Zalando