Zalando reviews

Zalando reviews

6.1

Super produkt og levering

Købte et par støvletter, og de var flottere end på billedet og passede perfekt, og endvidere super hurtig levering på 2 dage

Kære Claire.

Mange tak for din anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du er glad for dine støvler og at du modtog dem så hurtigt.

Vi glæder os til at se dig på Zalando igen.

Tommelfingeren op, for Zalando

Kæmpe udvalg!
Hurtig forsendelse!
... Og så er det nemt at sende varer retur, hvis de desværre ikke skulle passe alligevel!

Kære Anne-Marie.

Tak for din anmeldelse af Zalando på Trustpilot.

Vi er rigtig glade for at høre, at du er tilfreds med at handle på Zalando og med vores service generelt. Det er med til at motivere os i vores daglige arbejde og forbedre vores service.

Vi glæder og til at byde dig velkommen på Zalando igen.

Mvh. Team Zalando

Nem måde at købe tøj på.

Jeg er ikke vild med gå tøj butikker og prøve tøj, derfor passer Internet shopping mig ganske fint.

Jeg har brugt Zalando nogle gange og har ikke prøvet at sende noget retur i nu så ved ikke hvordan den del fungere men der ligger altid en retur seddel i pakken hvis man skulle bruge den.

Jeg har kun haft gode oplevelser med handle med Zalando.

Kære Jimmy

Mange tak for din positive anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du udelukkende har haft gode oplevelser og i øvrigt er tilfreds med vores service.

Den seddel, der ligger i pakken når du modtager dine varer, er ikke et returdokument. Det er en vejledning til, hvordan man returnerer.

Kunderne kan selv hente returdokumentet online under ”Mit Zalando” og ”Returner vare”. Alternativt kan kunderne kontakte vores kundeservice på service@zalando.dk eller 80883080 og bede dem sende et returdokument pr. post eller pr. mail. Når dette er gjort, er det gratis at returnerer varer fra os.

Vi glæder os til at se dig på Zalando igen.

Laaaaangsomt

Bestilte nye sko i mandags, de blev først sendt i går (onsdag), så leveringen er virkelig sløv..

Kære Morten

Vores leveringstid er på 2-6 hverdage, da vi er et tysk firma, der ligeledes er placeret i Tyskland. Derfor kan det godt tage en dag eller to mere for os at levere pakken end for de online shops, der har deres lagre i Danmark.

Vi er glade for at se, at du har modtaget din pakke i dag, på hverdag nummer 5.

Vi håber du bliver glad for dine nye sko og ønsker dig en god dag.

Dårlig service og LANG llevring

Jeg står her 6 dage efter jeg bestilte mine vare ... Ingen vare har jeg modtaget , igår snakkede med en der sagde mine vare blev sendt igår, da hun kunne se de var pakket.. Men nu skriver de at den bliver forsinket endnu 2-6 dage , det er sku fordårligt ... Håber jeg snart får mine vare ...
Men handler der aldrig igen ....

Kære Naja

Vi beklager, at du ikke har modtaget din pakke endnu. Leveringstiden lyder på 2-6 hverdage, da vi er et tysk firma og dermed behøver et par dage ekstra for at levere til Danmark.

Vi kan se, at dine varer har været hentet fra et fjernlager og det er derfor, din pakke desværre bliver forsinket med nogle dage. Det beklager vi mange gange.

Vi håber alligevel på, at du vil give os endnu en chance for at yde en bedre service for dig i fremtiden.

Både godt og skidt

Super fin webshop og virkelig godt udvalg. Desværre tager det alt for lang tid at få sine varer, og de har også temmelig dårligt styr på returnering :(

Kære Tania

Tak for din anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med vores shop og udvalget, som vi tilbyder vores kunder.

Vi er glade for at se, at du modtog din pakke på hverdag nummer 5.

Vi arbejder løbende på, at forbedre vores processer, så både levering og returnering kan gå endnu hurtigere. Derfor er vi glade for, at du tog dig tid til at sende os din feedback.

Vi håber, vi i fremtiden får mulighed for at yde en endnu bedre service for dig.

Team Zalando

Hurtig levering og god kvalitet!

Jeg har købt et par sko til min søn (Nike) der er super lækre.
De var 100% dem på billedet, og kvaliteten er rigtig god.
Jeg modtog bestillingen blot 4 hverdage efter købet.

Jeg har tidligere købt en jakke hos Zalando.dk, hvilket jeg fortrød få dage efter.
De returnerede hurtigt mine penge uden problemer.

Udover dette, er det fedt med gratis fragt!

Jeg giver derfor firmaet 5 stjerner.

Kære Line

Tak for din anmeldelse.

Mange tak for dine rosende ord. Det glæder os, at du er tilfreds med vores services.

Vi ser frem til at handle med dig igen.

Team Zalando

jeg må give de andre ret

det tager ufatteligt lang tid
når jeg kigger på track and trace har pakken ikke forladt Sverige endnu

Hvis jeg var klar over at det kom udenfor danmark, så ville jeg have valgt fra.
Det er kun gået 3 dage, og jeg er allerede utålmodig Jeg ved godt at de skriver 2-6 dage, men alle andre webshops lever højt på dag til dag levering.

Er godt nok tæt på at købe i en forretning, for nu er det weekend og pakken kommer ikke før næste uge.
Ikke noget jeg vil gentage. Køber nok et andet sted og lader pakken gå retur

Kære Søren

Vores leveringstid på 2-6 hverdage skyldes, at vi er en tysk virksomhed, som ligeledes er beliggende i Tyskland. Derfor kan vores levering godt tage en dag eller to ekstra i forhold til de online shops, der har deres lagre i Danmark.

Det glæder os at se, at du modtog din pakke på dag 4.

Vi håber, at vi i fremtiden får mulighed for at yde en endnu bedre service for dig.

Laaaaangsom levering

Min ordre fra d. 09-03-14 er stadig ikke kommet og ud fra track and trace så kan jeg først forvente at have min pakke efter weekenden.

Jaja i skriver 2 til 6 hverdage men det er bare for langsomt.

Kære Dennis

Vores leveringstid er på 2-6 hverdage, da vi er en tysk virksomhed. Dermed kan leveringen af vores pakker godt tage en dag eller to ekstra i forhold til online shops, der har deres lagre i Danmark.

Vi er glade for at kunne se, at du modtog din pakke på hverdag nummer 6.

Vi håber, at vi i fremtiden får mulighed for at levere din pakke endnu hurtigere.

Team Zalando

Gode tilbud, ok hjemmeside og hurtig levering

Jeg har købt tøj til børn og voksne, samt sko til voksne. Størrelserne til børn skal man være omhyggelig med, men dette gælder alle steder. Tøj og sko var i fin kvalitet.

Kære Nicolaj

Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med kvaliteten af vores varer.

Vi håber, at vi i fremtiden får mulighed for at levere endnu flere kvalitetsvarer til dig.

Helt i orden!

Jeg har ad flere omgange handlet på zalando uden problemer med levering, kvaliteten af varerne, eller retursending, hvis det har været aktuelt.

Hjemmesiden er let at navigere på, priserne er ofte billigere end i andre butikker (fysiske og web), og langt de fleste varer er afbilledet, så man får et godt indtryk af det, man er interesseret i. Ønskeliste-funktionen er god, hvis man vil overveje et item før man lægger det i kurven.

Eneste lillebitte minus er, at de sender mange reklame-mails med tilbud, nye varer og en masse fristelser.

Kære Hanne

Tusind tak for din positive anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores service, både når det handler om levering, returnering og hjemmesiden mv.

Ønsker du ikke at modtage disse mails fra os, har du mulighed for at afmelde dig disse. I alle vores mails, findes der i bunden en “unsubscribe/afmeld” tast, som du til hver en tid kan klikke på.

Alternativt kan du sende en mail til os på service@zalando.dk, hvori du skriver, at du ikke længere ønsker disse mails. På den måde kan vi afmelde dig.

Vi ser frem til at handle med dig på Zalando.dk igen.

Team Zalando

Lidt forvirring under betaling, men ok service ellers

Da jeg ville bestille min vare, kunne jeg lige pludselig ikke betale med kort (en valgmuligheder i siden) og måtte derfor betale over paypal. Ikke at det gør mig noget, men synes ikke, at de skal give muligheden, hvis man ikke kan alligevel. Men da jeg endelig kom frem til betalingen gik det hele nemt.
Min vare var pakket forsvarligt ind og kom til aftalt tid.

Kære Pernille

Tak for din anmeldelse.

Det er godt at høre, at pakken kom sikkert frem til dig.

Der kan være forskellige grunde til, at betalingssystemet ikke tilbød dig at betale med kort ved denne bestilling.

For det første kan det forvirre systemet, hvis man forsøger at handle fra en smartphone eller tablet. Vi anbefaler derfor at du altid anvender din computer ved bestilling af varer fra Zalando.dk.

En anden god idé kan være at tjekke dine kortoplysninger inde på “Mit Zalando”, så du altid er sikker på, at disse er angivet korrekt.

Slutteligt er det værd at være opmærksom på, at man på én ordre højst kan købe for 4.500,00 kr., når man ønsker at betale med sit betalingskort.

Det er desværre ikke muligt at betale med et almindeligt Dankort.

Er disse punkter allerede tjekket igennem og stemmer overens skulle systemet gerne tillade din kortbetaling. Hvilke betalingsmetoder der tilbydes kan variere fra kunde til kunde og fra bestilling til bestilling.

Vi håber, at du næste gang bliver tilbudt at betale med dit betalingskort.

Team Zalando

Det er ikke i orden at sælge en vare, når man ved, den er defekt.

Jeg købte en meget lækker rullekravebluse, men den krøb en del i vask. Derfor bestilte jeg en bluse magen til, blot et nummer større. Da jeg modtog blusen, viste det sig, at den desværre var defekt, idet en tråd ved kanten af kraven var trukket ud og knækket. Da det var lige foran på blusen, var det meget synligt. Jeg sendte blusen retur med angivelse af, hvad der var galt og hvor fejlen var. Beløbet blev refunderet efter få dage. Intet problem dér.

Desværre var blusen udsolgt i min størrelse, men efter en uges tid var den atter på lager, og jeg bestilte den naturligvis igen. I dag er blusen blevet leveret.... igen.....og jeg mener IGEN, for det var nøjagtig den samme bluse, som jeg returnerede for 12 dage siden! Den iturevne tråd kunne ses igennem plasticposen, for jeg havde ved returneringen bukket kraven ind, så det var nemt at se fejlen, og blusen lå nøjagtigt, som jeg havde lagt den sammen.

Hvis en vare er udsolgt i den størrelse eller farve, man ønsker, tilbyder Zalando, at man kan få tilsendt en mail, når/hvis den ønskede vare kommer på lager. Den service havde jeg tilmeldt mig ved den pågældende vare. Men "underligt" nok sendte Zalando ingen mail til mig, da varen igen var på lager. Det fandt jeg selv ud af. Derfor er jeg slet ikke i tvivl om, at det var et bevidst valg fra Zalando at sætte den defekte bluse til salg igen.

Det er utroligt frækt af Zalando at sælge varen igen, når de oven i købet ved, at den er defekt. Men på trods af besværet med at returnere varen, så bliver den returneret, og Zalando nu har mistet en kunde.

Kære Lis

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at der ikke var nogle udfordringer i forbindelse med din returnering af blusen.

Samtidig beklager vi, at du to gange har modtaget en defekt bluse. Når vores kunder sender varer retur og markerer, at returneringen skyldes, at varen er defekt, bliver disse varer sorteret fra, således at kunderne ikke modtager beskadigede varer. Vi beklager mange gange, at dette alligevel er sket for dig.

Vi arbejder løbende på at forbedre os i alle henseender og håber at vi på et senere tidspunkt vil få mulighed for at yde en bedre service for dig.

Team Zalando

Billigt men langsom ordrebehandling og levering

En stor "one stop shop" hvor man kan få det meste, men det er værd at vide at de ikke er danske og at deres ordrebehandling og levering er langsom i forhold til et valg af danske butikker.

Kære Anna

Tak for din anmeldelse.

Du har ret i at vi ikke er en dansk virksomhed. Zalando er tysk og dermed også beliggende i Tyskland. Af den grund kan forsendelse af bestillinger nogle gange tage en dag eller to ekstra i forhold til online shops, der har deres lagre i Danmark.

Vi stræber efter at levere alle varer så hurtigt som muligt, og har ligeledes valgt at tilbyde vores kunder gratis fragt.

Vi ser frem til at handle med dig på Zalando.dk igen.

Team Zalando

Elendig service! halvdelen af bestillingen kom aldrig frem, den anden halvdel var forkerte enheder.

Jeg havde bestilt 4 stykker tøj, jeg modtager kassen og opdager at kun to stk. er kommet frem. Jeg checker min ordre og ser de manglende enheder er blevet annuleret, jeg kan ikke se hvorfor, og har ikke modtaget nogen mail her om.
Ud af de 2 stykker tøj, der er komme frem, er det ene enda en forkert varer, som jeg nu skal returnere.
Desuden var pakken forsinke, det tog over 2 uger fra bestilling.

På alle måder en utrolig skuffende oplevelse.

Sofie

Kære Sofie

Vi beklager, at du har haft en mindre god oplevelse hos Zalando.

Til trods for vores strenge procedurekrav, kan der i enkelte tilfælde forekomme pakkefejl på lageret. Vi er kede af at høre, at dette er sket for dig.

Vi kan se, at dine vare blev forsinket, da de skulle afhentes fra et fjernlager.

Vi er rigtig kede af, at vi ikke kunne yde en bedre service for dig i denne situation, men vi håber på, at vi i fremtiden vil få mulighed for at vise dig vores normalt høje service.

Super.

Det er anden gang at jeg handler hos zalando.dk og begge gange har været til ug. Det er nemt og overskueligt at finde rundt på siden. Kæmpe udvalg og lave priser. Gratis levering lige til døren. Intet at klage over og jeg vender tilbage en anden gang. :-)

Kære Ellen

Tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores service og udvalg på hjemmesiden.

Vi ser frem til at handle med dig igen på Zalando.

Tilfreds som altid!

Fin hjemmeside, gode priser og hurtigt levering. Alt perfekt

Kære Troels

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med vores services.

Vi ser frem til igen at kunne byde dig velkommen hos Zalando.

Perfekt!

Første gang jeg handler med Zalando og bestemt ikke sidste gang! Fik varen efter 3 dage. Varen levet op til det forventet ( Ascis ) shorts.
Eneste ting der er dumt er, skal du bytte en vare pga af forkert størrelse så skal du bestille varen igen! Og der med have det dobbelte beløb ude at "svømme" kan være svært for dem hvor pengene er små og for dem der bestiller for et stort beløb. Blive der lavet en mere smidig løsning på dette ja så kommer den sidste stjerne!

Ps: Høre tit at pga at bytning og flere penge ude at "svømme" at det er det der holder folk tilbage med at bruge Zalando.

Kære Peder

Tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre fra vores tilfredse kunder.

Ligeledes er det godt at høre, hvad kunderne mener, der kan gøres bedre fra vores side. Derfor er din feedback angående vores bytteservice naturligvis også taget til efterretning.

Vi ser frem til at handle med dig igen på Zalando.dk.

Endnu engang: PERFEKT!

Jeg er stadig meget begejstret for at handle hos Zalando!

Endnu engang er bestilling nem selvom varerudbuddet er enormt, priserne yderst overkommelige og leveringen fejlfri og hurtig.

Bestilte tirsdag og idag lørdag blev pakken omdelt med normal post.

Alt lever til fulde op til min forventning.

Jeg vender tilbage til Zalando igen.

Kære Jakob

Mange tak for din positive anmeldelse.

Det er dejligt at høre, at du er tilfreds med vores service og gerne handler hos os igen.

Virkelig dårlig kundeservice

Vores datter fik et Hello Kitty ur i julegave og begejstringen var stor! Uret var købt hos Zalando men gik desværre ikke. Jeg returnerede uret og byttede det til et nyt. Igen var begejstringen stor da uret lang om længe kom, men allerede efter en times brug gik uret i stykker (splitten, der holder remmen fast gik af). Da vi ikke ønskede endnu en lang ventetid for vores datter, fik vi den lokale urmager til at sætte uret sammen igen. Glæden var kort, for uret gik i stykker (samme fejl) umiddelbart efter vores datter tog det i brug igen. Vi tog det med til vores urmager igen, og hun sagde at der nok var tale om en fabrikationsfejl men satte det sammen igen, da vores datter var meget ked af, at hendes ur var gået i stykker igen. Nu er uret så gået i stykker for tredje gang (samme sted) og vores tålmodighed er sluppet op, så jeg kontakter zalando for at reklamere over uret men jeg bliver pure afvist, fordi vi har fået vores urmager til at hjælpe os. Argumentet er at "der ikke må ændres på varen uden aftale med zalando" men vi har IKKE ændret på uret, blot fået det samlet af en professionel. Jeg har oplevet en utrolig dårlig og lettere arrogant behandling fra zalando, og jeg kan IKKE anbefale at handle hos dem.

Kære Louise

Vi beklager, at du har haft en mindre god oplevelse i forbindelse med din reklamation.

Vi er opmærksomme på, at det er en naturlig ting at henvende sig til en professionel for at få en vare repareret, hvis varen skulle gå i stykker.

Dog skal der ved reparation af en vare rettes henvendelse til os, sådan at vi forinden kan tage stilling til skadens omfang og dermed regne ud, hvilke muligheder vi kan tilbyde kunden.

Da du desværre ikke inden reparation af varen har reklameret over varen, har vi ingen mulighed for at vurdere sagen. Efter første reparation af samme fejl, er det den pågældende reparatør, der er ansvarlig for en eventuel efterfølgende reklamation.

Vi håber, at vi i fremtiden vil få mulighed for at leve op til vores høje serviceniveau.

Team Zalando.

zalando.dk Details