Zalando GmbH reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Great Service, good delivery and fast returns

I have been buying online from Zalando and it works perfectly!
A bit of time due to my location to receive parcel. For returns is very easy just print your return form and drop it in the same place you pick it up!
Works like a charm
trustpilot stars

Kjempebra med fri retur men

Enestående at man kan sende tilbake det som ikke passer, men jeg handlet for nesten 12000,- og måtte sende tilbake nesten 8000,- av det fordi det ikke passet. De kan vel ikke tjene mye på det? Ville hatt bedre guide for feks skjorter og sånt. Ellers veldig fornøyd..

Helt ok

Helt ok nettbutikk. Digger at de har gratis frakt OG retur + et enormt utvalg. MEN og det er et stort MEN, de er IKKE spesielt billige...man kan kanskje være så heldig å gjøre et kupp, men stort sett er prisene de samme eller dyrere (!!) enn i butikk

Treg levering

Dyre varer, og treig levering.
Har ventet i over en uke på en jakke, som på sporingssiden bare står oppført som "forsendelse forsinket."
Sånne ting skjer, men send nå en mail til kunden og informer om problemet?
(varen stod oppført som på lager i tillegg.)

Penger for retur?

Hei! Jeg har bestilt hos Zalando i Norge og venter fortsatt etter 1 mnd på å få pengene mine tilbake for en retur (over 600NOK).

Jeg har kikket litt på anmeldelsene her og ser at det er flere som har samme problemet, og jeg kjenner meg godt igjen i hva de forteller om kundeservicen.

Så da jeg lurer på; er det i det hele tatt noen som har fått igjen penger etter å ha returnert en vare?

zalando.no Details

About this company

Visit Zalando GmbH

Category

Children's Shoes

Ladies wear

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.