ZAP Hb reviews

ZAP Hb reviews

Very low
1.4

Nu konkurs

Nu er firmaet gået konkurs...

ALDRIG køb noget, med forsendelse via dette firma!!

Jeg vil gerne advare folk mod det her firma, som virkelig er det rene sjusk!! Jeg bestilte for et par måneder siden nogle varer til min kat, fra en dyrehandel, som skulle sendes med dette firma. Nogle dage efter, får jeg så besked på at pakken skulle komme den dag, så jeg skulle gerne være hjemme inden for et bestemt tidsrum. Jeg er så nødt til at være hjemme hele dagen, og får så pludselig en mail om at de har været på min adresse, men at jeg ikke var til stede. Det samme sker TRE gange mere, hvor jeg alle dage var hjemme, uden der var nogen ved døren overhovedet. Jeg ringer flere gange ind til den såkaldte kundeservice, hvor jeg bare fik beskeden, at pakken kom imorgen. Det ender så med at jeg kontakter dyrehandleren, og fortæller hvad der er sket, og at jeg vil have min penge tilbage. Så alt i alt, er dette meget meget useriøst, og de har på ingen måde styr på tingene, så hold godt øje med dem, og få aldrig dem til at levere dine produkter - bare et godt råd!

ADVARSEL!

Brug aldrig dette firm til at væretage dine forsendelser. De er utroværdige har en elendig kundeservice og utrolig svære at komme i kontakt med.

Oplevelse: Jeg er ny kunde hos dem, de vil gerne varetage mine pakker, men det siger jeg nej til, men aftaler vi kan starte med at sende Paller igennem dem- og det er bare helt fint og de har nogle gode priser.

Jeg bestiller så afhentning af 2 paller hvor det er MEGET vigtigt at de kommer frem til en bestemt dag, da jeg skal bruge dem på en MESSE. Dette fortæller jeg firmaet også inden jeg booker. De fortæller at det er der ingen problemer i, jeg skal bare booke senest Torsdag kl.12.00
Jeg booker og Fredag komme en engelsk talende mand og skal hente pallerne.
MEN da jeg ikke har en palleløfter(en der kan løfte op i luften!)som kan løfte en palle OP i en lastbil, så kan han ikke tage pallen med- jeg spørg "hvad så nu?" han ryster på skulderen og jeg kan ringe til hans chef.

Det gør jeg så, nu er jeg ved at blive bange. Jeg ringer op, bliver sendt rundt og frem og tilbage men ender tilsidste hos den rigtige. Fortæller at jeg skal bruge pallerne i morgen i Brøndby, og at det IKKE kan vente. Men han er fuldstændig ligeglad, og siger at de kan ikke hente pallen, de har ikke den rigtig bil hjemme!!!! Men fortæller mig at han nok kan komme på onsdag! HELT ærgerligt det er da at gøre GRIN med sine kunder!

Her står jeg med 2 paller som skal være i Brøndby i morgen. Jeg må finde en ny transportør meget hurtigt- og heldigvis har jeg en samarbejdspartner som kan skaffe transport til mig, der var jeg heldig. Det er ikke sikkert du er lige så heldig.
Jeg vil fraråde alle at bruge dette firma, da det er for useriøst og man risikere at stå med "håret i postkassen"

Elendig

Pakke hentet hos leverandør den 21.01.13. Den er fortsatt ikke kommet frem. Har ved flere anledninger forsøkt å komme i kontakt med firmaet uten hell. Kommer aldri mer til å handle hos noen som benytter seg av dette firmaet!

Dårligt leveringsfirma

Har nu haft ZAP til at levere 2 gange til mig.

1. gang var en kasse med 6 forholdsvist dyre vine - De ankom den rigtige dag (meget fint), dog blev kassen stillet udenfor vores dør i et lejlighedskompleks med svalegang (med adgang for alle). Dette fordi vi ikke var hjemme ved leveringen som foregik 2 timer før aftalt tidsinterval. Vi havde på intet tidspunkt aftalt med deres kundeservice at pakken skulle stilles til skue for andre, så jeg synes det var ret uforskammet.

2. gang er stadig i gang. Indtil videre er leveringen 1 dag forsinket og jeg har netop (dagen efter leveringsdato) modtaget en mail om at jeg ikke var hjemme ved levering (kl. 15.00). Dette på trods af aftalt leveringstidspunkt lå indenfor kl. 17 til 21.

Man kan ikke komme igennem til deres kundeservice på deres tlf nr. Mailbesvarelse tager op til 48 timer. Så hvis der ikke sker noget straks, må vi ud og købe (igen) hundefoder til vores hund.

Jeg synes simpelthen at det er for dårligt og vil absolut ikke anbefale firmaet til andre. De er dermed også årsagen til at jeg afmelder Save a lot, da de kun bruger ZAP som leverandør.

unserious and unacceptable

They do not even deserve 1 star. I can only agree with everything that has been written so far. I have never before experienced such a lack of service. No reply on emails. nothing.

Langsom levering, men udmærket kundeservice

Leveringen er ikke den hurtigste, men jeg har ikke haft problemer med deres kundeservice. Ingen ventetid på telefonen og hjælpsomt personale.

FUB firma - hold dig langt væk!!!

Zap Distribution, der ifølge deres hjemmeside ejes af Ibis Tas med direktør Lykke Tas og direktør Ejner Bertelsen er det mest utroværdige firma jeg har mødt i mit liv.
Købte julegave hos et internetfirma. Varene blev afhentet af Zap Distribution 19/12-2012. De er lagt på terminal 21/12, og derefter er der intet sket. Det fremgår at de oplysninger vi får på skærmen, når vi indtaster trackingnummeret.
Vi har ringet til firmaet 4 gange. En venlig person fortæller at vi vil få varene i dag eller i morgen, men der ker ikke mere.
I dag næsten en måned efter at de er hentet hos internetfirmaet er de stadig ikke nået frem.
Dybt useriøst, og ikke et firma der hører hjemme i DK.
Anders

Elendig service.

Venter stadig på en pakke som skulle blive leveret første gang 22.11.11. Det er nu 08.01.13. Har oplevet op til 2 timers ventetid på telefonen de, snart, adskellige gange Jeg måtte kontakte dem. Ualmindelig ring.

Latteligt firma

Har haft glæden eller skulke jeg sige sorgen af firmaet i 2 omgange, første gang ringede vi aftalte tid. Men ak ingen pakke til aftalt tid og det lykkeds først 2 uger senere, men kun fordi der var en hjemme pga sygdom og det var ikke aftalt.
Da vi henvender os til firmat , er forklaringen at de har mange ikke danske medarbejder ansat og disse har svært ved at læse dansk (kørelister) Men helt ærlig der er ikke mit problem
Nu sidder vi så og venter på vores nytårsvin som aldrig SURPRISE er kommet
Så hold er væk..langt væk fra zap

0 ud af nul

jeg har nu ventet 2 dage på at få min vare(i dag er 3 dag). Der står ved track and trace hver dag at den leveres den dag, men intet sker. Hvor dårlig skal en virksomhed være, før man som ejer af virksomheden tager fat i problemet. Hvorfor vælger jeg så som kunde det er firma... fordi der hvor jeg handler kun kan få leveret med Zap. Det er dybt go nat at man som virksomhed behandler en betalende kunde sådan.
Z ap
A ldrig
P ræcis

DANMARKS DÅRLIGSTE ZAP ?

Har lige som andre bestilt vare/julegave hos en internet udbyder ( ....) d. 12/12-2012, SÅ ikke lige at de brugte ZAP Distribution..... det er nu d. 3 Januar 2013 ..... JEG HAR STADIG IKKE MODTAGET NOGEN VARE.

Lorte Firma

bestilte vare fra england, desværre viste det sig at være Zapp de brugte til at levere i Danmark, jeg har prøvet at ringe til dem og snakket med en patrick og patricia, men sjovt nok da jeg ringede et par dage senere fik jeg af vide der ikke arbejdede nogen der med de navne... min vare er nu blevet returneret til england og jeg venter på at få mine penge tilbage, fremover vil jeg altid undersøge hvilket fragtfirma der bruges til levering og er det Zap bestiller jeg et andet sted fra

Cirkus Zap

ALDRIG har jeg oplevet noget så ringe som levering med Zap.
Har nu ventet på min pakke siden 11 december - har været i telefonisk kontakt med dem 4 gange hvor de har lovet pakken til levering dagen efter. Har skrevet mail - som de ikke har svaret på. Har ventet forgæves hjemme 5 dage og brugt en FORMUE på telefontaletid på at komme igennem til uduelige servicemedarbejdere.

Jeg bestiller ALDRIG noget igen hvor det skal leveres af Zap - og til jer andre - hold jer langt væk.

Ps -Rigtig ærgeligt at det mindste man kan give er 1 stjerne... Zap fortjener INGEN stjerne.....

Useriøst

Kan kun være enig med de andre dårlige anmeldelser. Har nu ventet 14 dage på en pakke og er i mellemtiden blevet spist af med usandheder og dårlige undskyldninger. Potentielle kunder bør holde sig væk!

Helt uacceptable leveringstider!

Zap Hb har afhentet en julegave hos et firma i Jylland d. 10 december - nu står jeg den 27. december og har stadig ikke modtaget den?? Kan se den har ligget i en terminal siden d. 17? (Det er altså 10 dage, hvor den bare har ligget og gloet!) Og det burde heller ikke tage 7 dage at bringe pakken fra en terminal i Jylland, til en terminal på Sjælland!

Det er helt uacceptabelt at det tager så langt tid for at få bragt en pakke ud!

Har snakket med firmaet jeg har bestilt pakken hos, og de har besluttet selv at bringe deres pakker ud.

Elendigt fragtfirma !

Jeg har prøvet at kontakte Zap flere gange på mail og telefon får at gøre dem opmærksom på at jeg først var hjemme efter kl 17 på hverdage, men de svare ikke på mails og det er nærmest umuligt at kontakte dem via telefon, jeg får blot opkalds fejl, når det så endelig lykkes så kan man få lov at vente i 30 min eller mere på at komme til at snakke med en medarbejder der fylder dig med løgn !

For da jeg endelig lykkes at komme i kontakt med dem, så havde de prøvet at levere mine vare, men var jo ikke hjemme så nu skulle jeg bestille genlevering af min pakke. Og det var ingen problem vi levere din pakke fredag d. 21 dec, jeg er hjemme hele dagen og ingen pakke dukker op, jeg ringer igen til kundeservice, efter 5-6 gange med opkaldsfejl lykkes det mig igen efter 30 min ventetid at komme igennem, nu dobbelt booker de en genlevering og garantere levering lørdag, jeg er hjemme hele lørdagen, der dukker ingen pakke op til mig...

Det er simpelthen for useriøst og hvis folk tjekker Zap her på trustpilot, ser man hurtig at det ikke blot er mig! Jeg vil fraråde folk at benytte butikker på nettet der benytter Zap som fragtfirma!

Useriøs levering

Jeg bestilte i november en t-shirt hos et tøjfirma, som har 4 stjerner herinde, så gik ud fra, at det var sikkert. Det viste sig så, at de benyttede sig af ZAP-levering.

4 gange modtog jeg en seddel i min postkasse om, at de havde været forbi i tidsrum, hvor jeg havde været hjemme, men havde undladt at banke på. Forsøgte derudover utallige gange at kontakte dem pr. telefon og mail, men fik intet ud af det.

En aften flere uger senere, opdager jeg omkring kl. 23 om aftenen (!!!!!), at der bliver banket meget hårdt på min hoveddør, og da jeg kigger ud, står en østeuropæer og vinker ind af mit vindue med pakken i hånden.

Det er simpelthen for useriøst, at en levering skal tage over en måned. Jeg handler aldrig med firmaer igen, der benytter sig af ZAP.

ET FRAGT FIRMA DER IKKE BURDE OG EKSISTERER

HOLD DIG LANGT LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA.!!! Jeg kan ikke advarer nok.. Dette er det ringeste, mest usle, useriøse, uprofessionelt, løgnagtige, grinagtige firma jeg nogen sinde er rendt ind i.! Og det kommer ALDRIG og ske igen, det her var første og sidste gang jeg handlede med nogen der bruger Zap som fragt.. Og så er det sagt..!

De har haft min pakke i 14 dage.. Har snakket med dem omkring 20 gange for og få min pakke leveret.. Hver gang kom der en ny historie over hvorfor min pakke ikke er blevet leveret.. Og sjovt nok hvis jeg snakkede med flere på en dag så var der flere forklaringer på hvorfor min pakke ikke var kommet frem.
En af gangene hvor jeg ringede var i morges, da jeg havde fået lovning på at min pakke ville komme tirsdag, onsdag, torsdag og nu i dag fredag. Snakker med en pige i morges, ikke en jeg har snakket med før ( de 19 andre gange hvor jeg har ringet) og forklare hende min frustration over og være blevet lovet at min pakke ville komme, og at den altså ikke var kommet.. Den meget forstående pige, siger at hun godt kan forstå hvorfor jeg er sur og at det self ikke var okay at min pakke ikke er kommet frem endnu efter som at den har været på bilen så lang tid og be'r om at få mit nummer, for så ville hun kontakte chaufføren og ringe tilbage til mig.. Tænker hey det her tyder godt, endelig en der tager det seriøst.. 3 timer er nu gået og har ikke hørt fra hende, vælger og ringe op igen og efter 30 lange minutter er jeg endelig kommet igennem, og denne gang til en knap så serviceminded tøs.! Forklare hende at den anden pige havde lovet og ringe tilbage men at jeg ikke havde hørt noget, hun får mit pakke nummer og siger at pigen lige er ude og lede efter min pakke og at hun lige ville tjekke om mit nummer lå på hendes skrivebord.. Lede efter min pakke???? De sidste mange dage har den været på bilen klar til aflevering og nu skal du LEDE efter min pakke?? Jeg ligger igen mit nummer og venter på og blive ringet op, i mellemtiden har de blokeret mit telefon nummer så kan ikke ringe op fra min telefon så må ind og lave hemmeligt nummer og prøve igen og bum jeg kommer igennem, i mellem tiden har min telefon ringet (hemmeligt nummer) og den ringer hvad der svarer til 3 sekunder så bliver der lagt på, kommer igennem til dem igen med hemmeligt nummer og får denne gang fat på en fyr, forklarer ham hele historien og får af vide at jeg må have misforstået noget for denne pige sidder i København.. Okay så hun sidder i København og lede efter min pakke???? Nej din pakke er på bilen? Jeg får en mindre sammenbrænding og forklare ham at de simpelthen er nød til og få styr på deres forklaringer, og at jeg ikke havde hørt forkert, han ender ud med og sige at hende jeg havde snakket med og havde sagt at hun var ude og lede efter den og været henne ved hendes skrivebord og tjekke om mit nummer var der var ny, det var derfor.!
HVIS I SKAL LYVE SÅ GØR DET DA FORHELVEDE ORDENTLIGT.!!!
Nå men jeg bliver ringet op senere hen på dagen og får IGEN IGEN IGEN, smidt sætningen i hovedet din pakke bliver leveret i dag.!
Jeg havde tidligere på ugen lavet leveringsadressen om da jeg ikke kunne blive hjemme flere dage og vente på den pakke, og han siger at den bliver leveret der, kommer så hjem i dag til min adresse IKKE der hvor pakken skulle leveres og kan så konstaterer at min pakke er blevet smidt ude foran min hovededør, hvor enhver kunne tage den, og kan så se at en elller anden har skrevet under med POD <----- så vidt jeg ved skriver hverken jeg eller det hvor den skulle have været leveret sådan.. Nå men heldigvis fik jeg min pakke efter en sej og lang kamp, med mange SPILDTE timer på og sidde i kø på telefonen..! Der er UNDER ALT kritik at sådan et firma stadig er her.. Forstår simpelthen ikke hvorfor en AMATØR firma som Zap kan blive ved med og leve.. Håber der er en masse der sidder tilbage med en rigtig dårlig smag i munden og her snakker vi self ansatte, chefer osv.

FØRSTE OG SIDSTE GANG...!!!!!! Hold jer for sulen væk fra dette amatør agtige firma.!

Under al kritik!

Advarsel!! Hold dig langt væk fra Zap Distribution. Jeg bestilte varer for 2.000,- hos Unoliving.com d. 12.12.2012. Zap`s trackingsystem virker ikke, og varene ligger i Kolding, og de skal sendes til Aarhus. Det er nu d. 21.12.2012 og jeg har endnu ikke modtaget mine varer. Jeg har siddet hele dagen fra 8-16 da jeg fik oplyst fra Unoliving.com, at mine varer skulle gerne blive leveret i dag. Niks og nul, har ikke modtaget noget som helst, og er dybt skuffet.

Jeg bestilt en kaffemaskinke fra Davidsenshop.dk d. 18.12.2012 og havde den allerede d. 20.12.2012 med Post Danmark som leverandør.

Nu håber jeg folk læser Zap Distributions Trustpilotprofil inden de samarbejder eller bestiller dem til at leverer noget.

Is ZAP Hb your company?

ZAP er fremme hos modtageren over hele Danmark i løbet af nogle timer – i Storkøbenhavn garanterer vi levering inden for 1 time.

Visit ZAP Hb