Zedge reviews

Zedge reviews

Very low
1.2

Lene

Zedge består af sigøjner og lommetyve, luk dette svindelfirma....

Fuskeri

Overtakseret sms uden abonnentens accept. Mildest talt svineri

Fup og fidus

Har intet gjort, og fik pludselig en sms om at jeg var tilmeldt til 45 kr i måneden.. Og ved fortsat ikke hvad jeg så skulle få for de penge ????

LUK DET FUPFIRMA

Vores søn faldt også i 45 kr pr uge for INGENTING og det værste er man blot ved at klikke på deres annonce blev fanget i dres net

Svindel og humbug

Er for anden gang blevet ramt af Zedge. Denne gang havde jeg heldigvis spærret for indholdstakserede SMS tjenester, men det betyder desværre at jeg også er afskåret for tjenester jeg gerne ville benytte.
Bibob har nærmest ignoreret min henvendelse, og henviser til at jeg bare kan skrive til Zedge hvis jeg er utilfreds. Nogen der ved om andre mobilselskaber er mere ansvarlige.

Skift selskab hvis du ikke kan få hjælp med Zedge

Er som så mange andre også blevet ramt af Zedge-forbandelsen.
Efter en hurtig Google søgning på den ”berømte” SMS, stod det hurtigt klart at jeg var blevet ramt af et svindelnummer og jeg kontaktede straks Onfone og bad dem hjælpe mig med at få det trukne beløb retur. Det kunne de ikke? De kunne spærre for tjenesten fremover, men det trukne beløb, mente de var et problem imellem mig og Zedge.
Men hvad er nu det, Onfone fungerer jo her som en bank, der overfører penge fra min konto til Zedge (eller hvad de nu hedder). Var noget tilsvarende sket ved en almindelig kreditkorttransaktion er jeg sikker på at banken straks havde hjulpet med at få beløbet trukket tilbage.
Mit svar til Onfone bliver et øjeblikkeligt skift til et andet selskab. Jeg er realist nok til at indse, at dette nok er et problem hos de fleste selskaber, men som forbrugere, er vores eneste reelle mulighed for at få udbyderne i tale (som jo desværre nok også tjener på denne forretning) at ramme dem på pengepungen.
Tak Onfone, indtil i overførte 45 kroner af mine penge til et helt åbenlyst svindelfirma som Zedge, var jeg såmænd ret tilfreds med jer.
Lars

Politianmeldelse

Min kæreste har for en halv time siden modtaget en SMS med en ordrebekræftelse af deres tjenester. Hvor efter jeg har skrevet nedenstående til deres mailadresser.

"Jeg har netop for en halv time siden KL. 00.09 modtaget en SMS med besked om at jeg har tilmeldt mig en SMS tjeneste hos jer til en sum af 45 kr, tilknyttet mobil nummer xx xx xx xx. Der vil blive trukket ugentlig. DETTE HAR JEG UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER TILMELDT MIG.

I denne SMS skriver I at I vil trække 45 kr om ugen. Dette her I tilladt jer at skrive til mig KL. 00.09 natten til Lørdag. Jeg skal understrege at såfremt jeg IKKE har modtaget en mail inden mandag d.25/7-2011 kl.12.00 med bekræftelse på at denne service ikke træder i kraft vil jeg indgive en politianmeldelse mod jer."

Så hvis ikke jeg høre fra dem - Så kommer anmeldelsen...

I hører nærmere - på mandag......

Nul stjerner... Zedge.dk og Pingping ApS - Det rene fup. Skal anmeldes til politiet.

Som mange andre fik jeg i går aftes en SMS hvor der stod, at jeg netop havde fået abonnement hos " Zedge".

Jeg havde ikke accepteret noget abonnement, men fik pludselig en reklame med Lady Gaga som ikke kunne fjernes. Efterfølgende kom der en mulighed for, at accepterer " ja-tak" eller "nej-tak". Jeg valgte "nej-tak" men fik alligevel at vide at jeg nu havde accepteret. Jeg ville nu blive takseret kr. 45,- pr uge.

Jeg har prøvet at ringe til Zedge.dk på nummer 31 55 95 69 ( Vestergade 54, 7741 Frøstrup), samt til det firma der udbyder siden - Pingping ApS beligende i Thisted... se nedenfor

" pingping ApS | a leading mobile aggregator
pingping.dk/ - CachedLogo. Contact. PingPing ApS. Skellet 11, Nors DK-7700 Thisted. Tel: +45 31 45 02 10. Email: info@pingping.dk. Contact

Men begge steder oplyses man om, at telefonen ikke kan besvares...

Det rene svindel.

Jeg henvender mig til politiet for at få personen bag dette stoppet.

Mvh.

En meget utilfreds bruger af internette.

Svindel. Firmaet betaler ikke penge tilbage de har trukket ved en fejl..

Firmaet har tilkendegivet at have trukket mig 90 kr ved en fejl men har ikke betalt mig de 90 kr tilbage, selv om at jeg har gjort opmærksom på det for efterhånden flere måneder siden.

Telmore suport har været over sagen, men de har så ikke valgt at gøre noget.

Forløbet er dokumenteret her:

Dette firma er grunden til, at jeg har valgt at ikke være i stand til at betale for indholdstakserede tjenester via min telefon.

Det rene svindel!

min kone modtog for lidt siden en SMS fra zedge om at hun havde tilmeldt sig deres tjeneste til 45 kroner om måneden, hvilket hun helt sikker IKKE har gjort! Vi har straks sendt stop-beskeden retur og fik bekræftet afmeldingen. Nu må vi se om det holder. Under alle omstændigheder tror jeg at jeg vil skrive til Apple og bede dem stoppe for zedges banner-fuske-reklamer, for det er den eneste måde hun kan være blevet ramt.

Svindel som alle andre også siger.

Er også blevet ramt af "Zedge" forbandelsen. Ramte en knap på min smartphone da jeg samlede den op fra bordet, og straks kommer der en SMS om at jeg er tilmeldt Zedge tjeneste til 45 kr i ugen. Sendte straks en stop sms, så nu ser vi om der kommer en regning.
Jeg har skrevet til Zedge (smstjenester.dk), til en ved pingping, og for god ordens skyld også til netsize, som Telmore mener står bag nummeret.
Det kan ikke være lovligt at man bliver tilmeldt noget på så tyndt et grundlag.

FUSK!!!

er du sindssyg nogle svindlere!!!
Ring til jeres mobil selskab og få dem til at blokere dem.
Iflg 3mobil er dette intet problem for dem at gøre. De kendte alt til Zedge.dk og deres latterlige numre.
Nogen burde fandme hive dem i retten. Idioter!

Stadug fusk

Jeg er blevet trukket 45,- kr hos TDC. for noget jeg ikke har tilmeldt mig. Jeg har aldrig tilmeldt mig noget hos Zedge. Hader TDC for at støtte denne fusker virksomhed, de kan/vil ikke lukke ned så det ikke sker for andre.
Jeg kunne selvfølgelig bare havde svarret stop på min SMS de sendte til mig. men hvorfor skal jeg gøre noget for ikke at skulle blive trukket 45,- det fucking chikane.
ps. deres hjemmeside linker nu op til: http://www.smstjenester.dk

Fusk fusk og atter fusk

Jeg var inde på Android på min Sony Ericsson x10 mini pro, og hentede nogle såkaldte "free" spil, og det skal lige siges at jeg ikke har tilmeldt mig noget som helst. Dagen efter modtog jeg en besked på min telefon fra 1279 med teksten "nullnull", senere på dagen var der trukket 45 kr fra min Bibob saldo, dagen efter fra kl. 8.45-10.13 modtog jeg 20 beskeder med samme tekst, og dagen efter stod kontoen i minus med 900kr. Jeg ringede til Bibob og fik 2 forskellige numre til Zedge, og prøvede at kontakte dem, uden held, ringede til Bibob igen og fik igen 2 forskellige numre, hvor der var kontakt på en af dem, men hun virkede ikke som om hun havde styr på det hun snakkede om, og sagde at jeg skulle kontakte Bibob, fordi det var dem der skulle trække pengene tilbage, efter jeg havde snakket med Bibob igen, fortæller de mig at de ikke har noget med det at gøre, men der er mange der har problemet, men dog kun med 45kr, og ikke 20*45kr.. de bedte mig om at ringe til Zedge, men de er jo så typisk nok umulige at få fat på derefter!! Det burde straffes så noget svineri.... NUL STJERNER!!!

Det kan kun være ulovligt

Udfylder anmeldelse, når sagen er slut. Det er dog stort set det samme, som alle andre herinde har skrevet.

Spam spam spam spam

Fusker virksomhed, kom til at strejfe et link i en iphone app og gik straks ud inden siden blev loaded på mobilen, et minut efter fik jeg en sms med ovenfor beskrevede text (midnat i nat) i dag fik jeg sa en sms om at der er trukket 45 dkr. Ringede straks til tdc og de er mere end velkendt med problemet og tilbød straks at spære for betalingerne, men de første 45 kr må jeg nok kigge langt efter. Så råd til alle ring straks til jeres udbyder og nævn zedge.dk.

utroligt

Blev automatisk tilmeldt via banner i en android app de påstod at de ikke kunne forstå hvordan det kunne ske, men søg i google er ikke første og sidste gang det er sket er rent bondefangeri...

svindler firma

Lige pludselig er man abonnement til 45 kr i ugen fuck noget lort uden at tilmelde sig eller noget andet

Svindel men forunderligt nok lovligt

Har lige som så mange andre fået deres skidt i min indbakke.

Jeg kontaktede mit teleselskab - Telmore der tager kontakt til zedge og sørger for at pengene til tilbageført. Telmore sørger ligeledes for at jeg ikke vil modtage mere.

Fik samtidigt at vide af telmore at den måde zedge arbejder på er på kanten af lovgivningen men ikke er ulovligt - er det ikke bare fantastisk.....

Is Zedge your company?

zedge.dk Details