Zentailor reviews

Zentailor reviews

6.1

Skam dig Hawk!

Købte et jakkesæt sidste år fra Zentailor. Et køb jeg ikke har fortrudt.
Bestilte af samme grund et nyt i 2011 og servicen før køb var helt i top. Nu mangler jeg så bare mit jakkesæt eller mine penge. Har en stærk mistanke om at Kenny Hawk var klar over at siden skulle lukkes ned, da jeg lavede mit køb.
Ingen svar på mine efterfølgende mails og ingen nye kontakt oplysninger på hjemmesiden.
Kan nu sidde tilbage med et tab på 2500.- og samtidig er jeg uforstående overfor, at man vælger at ødelægge sit navn og firma, som ellers kunne blive en god forretning via tilfredse internet kunder.

Shame on you Zentailor.

Fupfirma

Jeg skal ikke kunne sige om dette firma oprindeligt var helt legit men jeg er blevet snydt for mine penge! Efter bestilling og betaling modtog jeg ikke varen. Efter lidt mailkorrespondence (måske for at trække tiden...) med søforklaringer om problemermed tolden i lufthavnen kunne jeg ikke længere komme i kontakt med firmaet. Nu er er hjemmesiden "under construction" pga. nye ejere. Totalt scam.

Jeg kan ikke oprette anmeldelse uden give mindst èn stjerne.

Troværdig nethandler

Har købt mine første skræddersyede jakkesæt hos Zentailor. Var som andre skeptisk ved at handle på denne måde, men komunikationen var rigtig god, flink til at besvare mail´s. Kvaliteten er i top, pasformen super og håndværket kan der ikke sættes fingre på.

Jeg køber igen hos Zentailor!!!

Pris og Professionalisme

Som enhver anden var jeg enormt skeptisk overfor Zen Tailors løfter om kvalitet til en så billig pris. Men, jeg må sige mine bange anelser er blevet gjort komplet til skamme.

Fra begyndelse til slut har kommunikationen fra Zen Tailor været fortræffelig, både venlig og professionel. Og for en som jeg, aldrig har haft et skræddersyet jakkesæt før, var vejledningen og de råd jeg fik via e-mail meget velkomne og brugbare.

Jeg vil helt klart gøre brug af Zen Tailor igen.

Hurtigt, hjælpsom og høj kvalitet

Til alle dem der tvivler på Zentailors.nets oprigtighed.

Jeg har købte for et par måneder siden et 3-dels jakkesæt fra hjemmesiden, og jeg indrømme at jeg selv var skeptisk. Det var dog primært grundet de meget lave priser sammenlignet med konkurrenterne.

Jeg tog chancen og hvor er jeg dog glad for det.

Efter at en ven havde taget mål på mig sendte jeg min ordre.

En halv time efter ordren var afsendt modtog jeg en mail der overraskende nok var på dansk.
Mailen var fra Kenny Hawk der lige skulle have nogle ekstra detaljer på plads, samt konfirmere målene.

Små to uger efter lå mit jakkesæt på posthuset i København.

Jeg har aldrig eget et skræddersyet jakkesæt før, men det må siges at være en ren succesoplevelse.

Sættet er i høj kvalitet, foret er håndsyet og det hele ser pisse godt ud. Dertil kommer det at jakkesættet sidder perfekt på mig, på trods af at jeg ikke har fået taget målene professionelt.

Hele forløbet har været præget af fantastisk kundeservice, alt sammen på dansk.

Jeg er normalt ikke typen der anbefaler virksomheder, men jeg må på det varmeste anbefale Zentailor.net. De fortjener det sgu.

Ps. Inden jeg begyndte at skrive denne anbefaling bestilte jeg en smoking hos Zentailor, da jeg skal til gallafest om 20 dage. Ja jeg er lidt sent ude.
Jeg har netop fået mail derfra, der fortæller at det sagtens kan nås samt et favorabelt tilbud på tilhørende skjorte.

Dejlig habit

Jeg har lige fået leveret en dejlig habit, og jeg er ikke blevet skuffet over kvaliteten. Den passer meget fint, og bl. a. har jakken fine detaljer, især et meget flot foer med mit navn påsyet.

Desuden er jeg meget tilfreds med selve handelen. Zentailor opdagede straks at et af mine opgivne mål nok var forkert - hvilket derfor blev rettet i god tid.
I det hele taget får man en god service, og hurtige svar på forespørgsler.

Eneste problem var, at PostDanmark tibageholdt habitten i nogle dage, da der manglede en faktura (den var påklistret inde i papkassen).

Da Zentailor holdt mig skadesfri for de ekstra udgifter, vil jeg ikke tøve med at at anbefale firmaet til alle - og give topkarakter - 5 stjerner.

Lækker smoking

Jeg købte 2 smokinger, og det er super kvalitet.

folk der er bange for at handle med Zentailor, behøver ikke at være bange for at det ikke er en kvali varer de får.

lækker smoking med navn og fræk linning + lækker skjorte og butterfly.

dog vil jeg anbefale at der bestilles i god tid, da PostDanmark tilbageholdte vores smokinger 9 dage da de manglede en faktura som der lå i kassen.

anbefaler varmt herfra.

lækkert jakkesæt

Pænt veltilpasset fit, og gennemgående god kvalitet. Både min nye casmere frakke, såvel som mine 3 skjorter. Jeg syntes de fortjener 5 stjerner. Kan absolut anbefales.

Alt iorden. Ingen Minusser herfra.

Jeg har købt et smoking sæt, og alt er i super kvalitet. Jeg kan på det varmeste anbefale dem. Gode stoffer, overordnet god kvalitets jakkesæt, og ventede kun 12 dage.
Alt i alt en super oplevelse.

Top kvalitet jakkesæt til billige penge.

Jeg Kan kun være enig med kjell. Jeg har fået et super flot jakkesæt+ vest i en super flot kvalitet hele vejen i gennem.
Folk kan begå fejl det kan alle, men der er absolut ingen problemer med at få det ordnet HELT GRATIS, det kalder jeg service når den er bedst.
Jeg er igang med at bestille et nyt jakkesæt, som jeg ved vil blive leveret i den bedste kvalitet og med den god service.

Frygtelig behandling

Fik en vare der bestemt ikke leverede op til de krav der var sat. Jeg blev lovet at hvis jeg sendte et billede af en farve ville de sende et jakkesæt fuldstændig magen til. Denne farve var langt fra. Syningerne er billige. Sættet skulle være slimfit men er virkelig langt fra slimfit. Sættet blev lovet at være fremme inden for 14 dage, men vedkomne havde ikke oplyst op at sættet blev sendt fra udlandet, dette blev taget i tolden og nåede ikke at komme frem til den festlige lejlighed hvortil sættet skulle bruges.

Er stærkt utilfreds. Kan bestemt ikke anbefales!
Zentailor

Reply from Zentailor

jeg er ejer af dette firma, og kunden der beklager sig her, havde bestilt en forkert farve men n�gter kategorisk at indr�mme dette. Vi tilb�d yderligt at kunden kunne returnere jakkes�ttet, hvor efter vi ville gennemg� det for fejl, men dette kunden �nskede ikke. Der er risiko for at kunder skal betale lidt told (somregel kr251,-) hvis varerne bliver stoppet i tolden, men vores produkter er virkelig i god kvalitet, og prisernne er s� lave, at ekstra udgiften p� de kr251,- absolut vil v�re det v�rd.

Custom suit only $229,-USD. World Wide free shipping, bespoke tailoring. High quality at low prices!

Visit Zentailor

Call us on: 66 0860007382