Zhine.dk reviews

Zhine.dk reviews

9.0

EFFEKTIV

Ingen slinger i valsen her :-)

Super god kundeservice

Jeg er på jagt efter en bestemt sweatshirt, som jeg finder på zhine.dk, men desværre i en forkert størrelse. Jeg skriver derfor en mail til zhine.dk for at hører om den kan skaffes i anden størrelse. Jeg får til min store glæde hurtigt en mail tilbage om at det kan de godt skaffe, og jeg skal bare bestille den i den forkerte størrelse, og derefter skrive i kommentar feltet at jeg skal have en anden størrelse i følge aftale med en Kundeservice medarbejder.. Efter 2 dage får jeg trøjen!
Det er sand kundeservice :-)

Hurig levering.

Nemt og hurtig, bestilte varen, og fik den ret hurtig, så 5 stjerner herfra.

Fuldt ud tilfreds

Bestilte min vare mandag og allerede tirsdag modtog jeg den :)

Hurtig Levering

God hjemmesiden og super hurtige levering bestemt ikke sidste gang jeg har handlet der...

SUPER service :-)

Waw..... Ringede da jeg var i tvivl om, hvormange dage det ville tage før jeg havde tunika "i hus" - svaret var: hvis du bestiller den nu over nettet, holder jeg øje med din bestilling og gør noget ved sagen med det samme"
SÅDAN.... Go service :-) I LIKE :-)

Super hurtig

Bestilte søndag aften, allerede tirsdag eftermiddag har jeg varen.
Pæn indpakning, hurtig og effektiv. Jeg har nu handlet hos Zhine flere gange og altid bliver jeg glad for, at det kan være så nemt at handle på Internettet.

God og hurtig handel

At handle hos zhine er let at overskue, jeg har aldrig fået min vare så hurtigt, og jeg har da handlet en del på nettet.

Super oplevelse - kommer snart igen

Jeg køber jævnligt ved Zhine, let hjemmeside, hurtig levering og go kontakt til kundeservice.. Skønt tøj :) og hurtig levering.
Har skrevet flere gange uden svar, men der er altid kontakt via tlf..
Jeg ikke sikker på at kontakt knappen via mail "virker" ??

Hej Didde

Tak for din anmeldelse - vi er glade for at høre at du er tilfreds.

Vi har haft lidt problemer med "spørg om denne varer" knapper. Det skulle gerne være løst nu. Vi svarer altid på sådanne henvendelser, så sidder der andre derude, der ikke har fået svar, så henvend jer gerne igen.

lidt øv..

jeg er lidt ærgerlig over jeg ikke har hørt noget omkring min ordre, bestilte en jakke for over en uge siden, intet hørt,der burde gå 3-5 dage, selvom der står i lover at kontakte på mail eller tlf hurtigt, hvis varen er udsolgt(hvilket den ikke var). Har kontaktet kundeservice flere gange pr mail, men intet hørt, er lidt skuffet, ved godt i ikke har trukket kronerne fra min konto, men 900 er mange kr. er lidt utilfreds og det jeg lidt ked af da jeg syntes rigtig godt om hjemmesiden.

Hej Sara

En kombination af ferie og en syg kollega på samme tid, har desværre givet os en masse udfordringer sidste uge. Vi er tilbage på fuld styrke igen i dag og får ekspederet ordrene med det samme.

Vi beklager meget og håber du trods alt bliver tilfreds med dit køb.

vurdering !!!!!!!!

I vil have min vurdering, inden jeg har fået min vare !!
Var det ikke bedre at sende varen inden i vil have min vurdering, det er lidt svært at svare på når jeg ikke har modtaget noget endnu ?
Derfor kan jeg ikke give mere end 1 stjerne.
VURDERING 2
Efter at have modtaget mail fra dem, kan jeg med god samvittighed ændte min bedømnelse fra 1 til 4 stjerner, den sidste stjerne havde i fået hvis jeg ikke havde fået den anmodning om at vurdere jer på Trustpilot uden at høre fra jer.
Jeg modtog varen i går som lovet og alt var i orden.
Husk at slå den fra en anden gang, skulle i blive så uheldige igen. ;)

Hej Hildigerd

Anmodningen om vurdering bliver udsendt automatisk - den burde vi nok have slået fra i sidste uge, da jeg giver dig helt ret. Selvfølgelig skal du have varerne før du får denne anmodning.

Vi beklager meget og håber du trods alt bliver tilfreds med dit køb.

meget tilfreds

meget hurtig levering.

Træls at vente....

.....næsten en uge (6 dage) på en varer, når den er på lager.

hurtig og nem handel

Det gik hurtigt og nemt.

hurtig ekspedition og levereing

Hvis du vil være tilfreds på alle områder, så skal du handle hos Zhine.dk

Let bestilling, levering til tiden

Har tidliger handlet hos Zhine. Var som tidligere helt tilfreds med handelen. Let at bestille. Levering til tiden -

Præcis, hurtig levering

Hjemmesiden ikke den smukkeste, men jeg fik det jeg søgte til den rigtige pris. Hurtig levering. Intet at klage over. Jeg vil handle der igen.
4 stjerner (jeg er jo jyde ;0)

God og hurtig service

altid god og hurtig service.

Hurtig og god service - og ingen porto udgifter :-)

Jeg handler gerne hos Zhine.dk. Mine vare bliver altid afsendt hurtigt, og skulle jeg have valgt forkert størrelse, kan jeg nemt bytte i en forretning.

www.zhine.dk

Vi bestræber os på at levere hurtigst muligt og som regel foregår leveringen fra dag til dag.

Billig fragt

Få leveret for kun 39,- i Danmark og køber du for over 499,- er fragten gratis!

Kompetent kundeservice

Vi sidder klar ved mailen og telefonen alle hverdage mellem 10.00 og 16.00 til at svare på spørgsmål og rådgive om vores varer og størrelser.

Om Zhine.dk

Zhine.dk er en webshop med modetøj i størrelserne 42-58. Vi fører de stærkeste mærker såsom Zizzi, Zay, Zizzi Jeans, Zhenzi, Crizpy, Yppig, Replace, Cassiopeia, Junarose og vores eget mærke Zhine. Der vil hver uge komme en masse nye varer ind på shoppen. På denne måde er vi sikre på, at vi hele tiden kan tilbyde dig det sidste nye inden for modetøj. På vores tilbuds og rest-side vil der altid være nogle gode tilbud klar til dig, så der er altid en god grund til at kigge forbi...

Visit Zhine.dk

Kontakt Zhine.dk