Ziiga reviews

Ziiga reviews

5.4

Uberettiget opkræving af abonement

Jeg også gennem en læneger periode blevet opkrævet et abonement på 126 kr.

Metoden virksomheden benytter er ikke lovlig. Man kan ikke bare blive bundet af nogle byrdefylde vilkår, hvis man ikke reagerer indenfor en bestemt frist - særligt ikke, når disse byrdefulde vilkår ikke ersærlig fremhævet.

Jeg skal på det kraftigste advare mod firmaet. For at sikre, at der ikke sker yderligere træk på min konto fra firmaet, så har jeg spærret mit Visakort og bestilt et nyt.

Svindlere

Jeg har aldrig været ude for større svindlere online end ZIINGA. Jeg er lige blevet trukket yderlig 126kr. efter jeg er afmeldt. Dette på trods af, at de pr. mail har anerkendt jeg ikke er medlem længere og de derfor ikke vil trække yderlig fra min konto.

Is Ziiga your company?

ziiga.dk er din første og bedste informationskilde om ziinga auction. Her finder du også andre interessante links. Vi håber, du finder, hvad du søger!

Visit Ziiga